Linker deurspeaker insignia spirts tourer 16t

Forumindex Forums Modellen Insignia Linker deurspeaker insignia spirts tourer 16t

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    navycut
    Deelnemer

Kan iemand mij aan de originele deurspeaker helpen voor de insignia sports tourer uit 2010 heb geen flauuw idee welje speaket maat er in moet tweeter werjt wel maar grite speaker hellemaal niks meer die is dood ..en tevens nig een vraag kunnen et ledlamoen in de dimlicht gezet worden groetjes patrick

Insigniauser
      Deelnemer

Maat van de speaker weet ik zo niet, maar er staan op internet genoeg auto-demontagebedrijven die vast wel een deurspeaker hebben liggen voor jouw Insignia.

Vwb de ledverlichting in de koplampen, ik snap je vraag i.v.m. het moeilijk kunnen vervangen van die lampen als ze vaak kapot gaan. Ik weet niet of de LED’s wel voldoende opbrengst hebben en het juiste lichtbeeld geven. Het kan problemen geven met de APK en afkeur.  Daarnaast krijg je foutmeldingen dat de verlichting defect zou zijn, omdat de ledlampen veel minder vermogen afnemen dan een standaard halogeen lamp.

Mijn advies, gewoon een goed merk lamp monteren en niet het glas aanraken (ik heb zelf Osram in mijn Insignia en rijdt er al bijna 1,5 jaar mee zonder uitval). Koop ze ook bij de automaterialenzaken en niet in DHZ of supermarkt.

navycut
        Deelnemer

Ok hastikke bedankt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.