limewire

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia limewire

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206991
    Astraaa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      sinds kort krijg ik bij een zoekopdracht voor lime wire geen resultaten meer.

      Heb de nieuwste versie geinstaleerd en firewall uitgeschakeld, maar dit meekt geen verschil.

      Wie kan mij helpen?

      #17401557
      Roelof
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Het kan zijn dat Limewire legaal is gegaan…. Probeer eens Frostwire, dit is een soort van Limewire pro maar dan zonder kosten.

        #17401558
        opelkadetje
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 December 2004

          en met virus? k gebruik het niet meer eigelijk.. elke x dan heb je weer wat anders binnen onder een andere naam..

          #17401559
          Roelof
            Lid sinds:
            30 June 2004

            Je moet goed op het formaat van het bestandje letten. Een muzieknummer is meestal groter dan 3mb uitgaande van 128kbit of groter, veel hits laten bestanden tot een paar 100k zien en dan kan je er vanuit gaan dat dat niet de bewuste inhoud heeft.

            Ook als je iets gedownloaded hebt en je moet een DRM of codec ophalen gaat het bij mij direct weer de prullenbak in want dat ruikt bij mij als niet zuiver.

            Maar ja, met de gemiddelde internetter is het tegenwoordig zo makkelijk om een virus op te lopen want die klikken overal op om bv. Jessica Alba naakt te zien.

            #17401560
            opelkadetje
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 December 2004

              dat wijf ken k nie:D:D dus kijk k nie naar lol.. maar idd tegenwoordig heel goed oplette met wat je download.

              #17401561
              Astraaa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Probleem is opgelost ;)

                thnx voor de reacties

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.