Lijnen achterbumper Astra K (vraagje)

Forumindex Forums Modellen Astra Lijnen achterbumper Astra K (vraagje)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #18371857
    Peter91
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 August 2019

      Beste forumleden,

      Ik heb een korte vraag aan jullie. Wat is jullie opinie omtrent de lijnen van de bumper met de carrosserie?

      Naar mijn idee loopt dit niet zo goed, ik zoek echter naar de oorzaak. De kier is gewoon te groot, ik heb dit reeds na aankoop bij Opel Driessen opgemerkt.

      Zo te zien is er schade geweest en vraag me af hoe dit opgelost is. De bumper staat als het ware strakker, terwijl de carrosserie gedeelte van de wielkuip wat boller loopt. Daardoor ontstaat er een grotere kier in het midden.

       

      Zie foto hieronder:

      20200119_141119

      Enige hulp zou super zijn. Ik heb nog garantie op de auto en ben hiermee reeds in het verleden naar Opel terug geweest in september 2019.

      Zij betwijfelen echter of hier iets aan gedaan kan worden. Wel jammer dat ze niet eerlijk waren over enige vorm van schade. Deze bumper zie ik liever mooi strak staan. Nu is dat niet zo.

       

      Alvast bedankt voor de suggesties.

       

      Gr.,

       

      Peter

       

      #18371858
      Peter91
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 August 2019

        Forummers.

         

        Nog een toevoeging. Het buitenste achterlicht unit loopt nu een tijdje ook vol water. Dus die zullen ze bij Opel ook voor me moeten vervangen vrees ik zo.

        Gelukkig heb ik nog 7 maanden BOVAG/opel occasion garantie hierop. Ze hebben deze week alleen maar ontlucht, was meer een doekje voor het bloeden merk ik zo.

         

         

        #18371895
        Dylanos
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2020

          K heb mijn k hatchback 2dehands gekocht. Bij mij stak de bumber er een beetje uit (tegenover het metalen gedeelte) aan de andere zijde zag ik dat hij ook dat de lijn bovenaan smaller was dan onderaan. Ook ik dacht dat de auto een tête-a-derrière gehad heeft.

          Ik ben toen onder garantie naar de carrosserie gegaan en daar hadden ze het nog al eens gezien. Ze hebben de achterbumper losgemaakt en terug geplaatst. Het probleem was opgelost en de lijnen waren zoals het hoort.

           

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.