levertijd in myopel

Forumindex Forums Modellen Mokka levertijd in myopel

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18334861
    SGV
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 December 2016

      Iemand ervaring met levertijd voor Mokka X die aangegeven wordt in MYOPEL app. aantal weken geleden besteld. De ene dag geeft de app aan dat de auto half februari bij de dealer wordt verwacht en de volgende dag hals mei 2017 en dan weer begin maart 2017. Is dit omdat ze met de planning bezig zijn die dagelijks aangepast wordt of …….. hoe werkt dat?

      #18340691
      Lucky Luc
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 March 2017

        Heb die van mij 11 november besteld en vandaag 17 maart afgeleverd gekregen.
        Eerst stond er ook iets van eind februari, toen 12 maart toen 20 maart toen 5 april en uiteindelijk weer 21 maart. ze nemen het nogal ruim ….

        #18343125
        John van Rijn
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 May 2017

          Heb mijn auto 3 februari bestelt, op myopel heb ik verschillende data gezien.
          Er waren productieproblemen.
          Ja op 12 april was de auto klaar.
          Verwachte levertijd bij de dealer de week van 7 juli 2017.
          Bijna 3 maanden om een auto bij de dealer te krijgen?
          Komt zeker met de arreslee.
          Weet niet of dit mijn auto was geworden als ik dit geweten had.

          #18343137
          ronaldoo
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 May 2015

            wij zitten met het zelfde probleem 19 januari besteld en zou eerst 28 april worden geleverd toen was het half mei en nu is het in week 22 dus tussen 29 mei en 4 juni

            Heb geen flauw idee of het door ons bestelde model al gemaakt is

            #18344681
            SGV
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 December 2016

              Uiteindelijk is mijn Mokka X netjes op de datum die bij de bestelling aangegeven was afgeleverd. Geen dag eerder en geen dag later :)

              #18344757
              calibraco
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 March 2011

                Die website kunnen ze beter sluiten. Me Mokka X zou in de week van 5 Juni bij me dealer geleverd worden. Mooi niks dus. Dealer laten kijken wanneer hij komt, en dat word 26 Juni…..

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.