Levertijd Crossland innovation 2019

Forumindex Forums Modellen Crossland Levertijd Crossland innovation 2019

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367423
    Frans Collaris
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 June 2019

      Ik snap het altijd jammer zoiets. Ik weet niet waar ik het gelezen heb. Maar ik heb dezelfde auto ook nog eens op de site van Opel samengesteld dan zal ik het daar gezien hebben. Ik had hem al verwacht. Vertrek volgens weekend op vakantie en heb ggen eigen auto door defect. Moet nu met een geleende Aygo van 2006 zonder airco op vakantie. Met alle bagage en 2 honden ik baal op een andere manier. Een vriend van me die hem op dezelfde dag heeft besteld heeft hem vandaag kunnen ophalen. De plaatselijke dealer houd minimaal 2 weken aan voor de aflevering vanaf hij hem binnen heeft. Maar hij heeft al gezegd dat kan behoorlijk oplopen ivm vakanties binnen het bedrijf….

      #18367578
      Frans Collaris
      Deelnemer
        Lid sinds:
        14 June 2019

        Eindelijk hij is binnen bij de dealer. Maar door drukte wordt hij pas 8 augustus afgeleverd  dus na mijn vakantie heb gelukkig een auto van een kennis kunnen lenen.

        Welp een vraagje heb je Keyless entry erop zitten ik ben wel gaan kijken maar ik heb er niet op gelet. Volgens de optielijst bij Opel zelf zit het niet op de Innovation alleen op het Innovation plus pakket. Vreemd is volgend de optielijst van Opel zouden er ook led koplampen in de Innovation zitten die zaten op die van mij zeker niet. Alleen de wings zijn led.

        #18367584
        Welp
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 May 2019

          Hoi Frans,

          Ja keyles entree zit erop, evenals verkeersbord herkenning. Dat had ik ook niet verwacht.  De achterbank is verstelbaar,  dat is volgens ons ook een xtra optie,  wel makkelijk soms. En de ramen gaan achteraf behandeld worden.  Ze hebben toegegeven dat het fout geadverteerd is geweest . Dus die kosten nemen zij op zich. Jammer dat de levering zo lang duurt voor jullie.  Onze dealer had een week nodig.  We zijn er erg blij mee.

          Jullie fijne vakantie gewenst.

          #18367586
          Frans Collaris
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 June 2019

            Dank je fijn voor jullie dat alles opgelost wordt en dat hij jullie goed bevalt. Mijn neef heeft hem tegelijk met mij besteld en rijdt al een weekje rond. Ik heb er even mee gereden hij heeft een 120 editie in jullie kleur met een wit dak. Hij rijdt lekker idd was ik weer vergeten hij is zolang geleden besteld. Nou nu lekker op vakantie en hem dan eindelijk ophalen. :happy02:

            #18367859
            Karl473
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 April 2019

              Vandaag hebben wij onze auto opgehaald. 25 april besteld dus het heeft ongeveer 14,5 weken geduurd. Een fantastische auto, we zijn er blij mee.

              #18367902
              Welp
              Deelnemer
                Lid sinds:
                4 May 2019

                Helemaal leuk Karl,

                Wij hebben enorm veel plezier met de auto.  Ben er erg trots op. :happy02:

                #18367918
                Frans Collaris
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 June 2019

                  Auto gisteren ontvangen wat is die mooi en wat rijd die lekker vandagg een testritje van ca 400 km maken even een uitstapje. Ben benieuwd op de lange afstand. In veel testen hebben ze het over een stadsauto. Nou ik kan nu al zeggen dat ik dat helemaal niet vind. Maar ja de testers zullen wel te echte dikke auto’s mogen testen zodat het voor hun zo voelt.

                  Iedereen veel plezier met jullie auto’s. :bye:

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.