Levering mijn Cascada gestopt/verlaat

Forumindex Forums Modellen Cascada Levering mijn Cascada gestopt/verlaat

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur
    Berichten
  • #18155222
    corsaracer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 January 2005

      :kewlpics :kewlpics

      #18155223
      ahrend
        Lid sinds:
        31 December 2005

        :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics :hmmz

        #18155224
        PeterNoFear
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 January 2012

          :kewlpics

          #18155225
          Zongenieter
          Deelnemer
            Lid sinds:
            28 March 2013

            Sorry,
            Ik heb nog geen tijd gehad om :kewlpics te maken.
            Ben het echt niet vergeten, maar wil de foto’s eigenlijk pas maken en uploaden als de bestelde spacers (moeten bij de leverancier uit Duitsland komen) er onder zitten.
            Verlagingsveren zitten er onder dus het kan nu vast niet lang meer duren.

            Alle een fijn weekend toegewenst en ik hoop dat het dak weer open kan.

            #18155226
            RISL
            Moderator
              Lid sinds:
              24 January 2011

              We wachten rustig af. Je hebt nu nog een paar lekkere dagen om open te rijden.

              #18155227
              Zongenieter
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 March 2013

                Dat open rijden is goed gelukt. Nu is het genieten van de stoelverwarming. Het wordt geduld uitoefenen tot het weer het toelaat om weer open te rijden.

                Heb van de week een afspraak gemaakt voor a.s. maandagmiddag om te spacers te laten monteren.
                Als het goed is zijn ze dan binnen. Heeft toch wel ff 2 maanden geduurt eer ze geleverd zijn.

                #18155228
                Zongenieter
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  28 March 2013

                  Balen :swear

                  Vandaag zijn alleen de spacers voor achter rechtstreeks van H&R uit Duitsland binnengekomen.
                  Ze zijn inmiddels zoals gepland gemonteerd. De bestelde spacers (10mm) voor voor worden niet meer geleverd door H&R.

                  Ze zijn nu aan het uitzoeken of er voor een ‘universele’ set gemonteerd kan worden.

                  Ik zal jullie op de hoogte houden.

                  #18155229
                  RISL
                  Moderator
                    Lid sinds:
                    24 January 2011

                    En anders een stel spacers op maat laten draaien bij een machinefabriekje, is heus zoveel werk niet, dus dat zal je niet veel extra kosten, denk ik zo.

                    #18155230
                    Zongenieter
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      28 March 2013

                      Dat op maat laten draaien van spacers is nu het probleem niet. Dat is al nagevraagd vanmiddag.
                      Er zit nu op het tapeinde van de as / naaf net genoeg draad voor de originele moer. Er is geen draad over om de dikte van de spacer te overbruggen.

                      Er moet dus een spacer gedraaid worden en tapeinde gemonteerd (geperst / gelast?) worden op deze spacers om het wiel te monteren.
                      Onze hoop was i.d.d. dat er genoeg draad zou zijn om de dikte van de spacer te overbruggen. Jammer dat is niet zo.

                      Maar bedankt voor het meedenken RISL !!!!

                    9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.