Lege ruimte van de achterzitting gebruiken van de vivaro

Forumindex Forums Modellen Vivaro, Movano, Arena, Combo (Bedrijfswagens) Lege ruimte van de achterzitting gebruiken van de vivaro

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263074
    Haiko
    Deelnemer
      Lid sinds:
      1 January 2014

      Beste mensen

      weet toevallig iemand hoe je de achterzitting van de Vivaro loskrijgt :hmmz ? (dubbele Cabine)
      moet ik dan eerst de complete ombouw er van verwijderen :wtf of is daar een mooie snelle oplossing voor ,ik wil namelijk die lege ruimte gebruiken voor het opbergen van klein materiaal en het is zonde dat daar standaard geen la in zit zoals bij de transporter :) :D

      #18204965
      van der Wal
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 June 2011

        Hoi haiko

        De zitting van de achterbank kun je alleen vanuit de laadruimte losmaken.
        Als er een originele dubbele cabine gemonteerd is tenminste.
        Als het om een originele cabine gaat is de zitting vast geschroefd op het metalen onderframe van de dubbele cabine zelf.
        Als er een originele cabine gemonteerd is is er aan de laadruimtekant een groot Opel logo zichtbaar in het tussenschot.

        Gr. Ralf

        #18204966
        Haiko
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2014

          Hallo Ralf
          Bedankt voor je antwoord …het is geen originele dubbele cabine er is geen logo van Opel aanwezig ,ik had zelf al die beugels losgemaakt ( de onderste ) of ik daarmee al beweging in de bank kreeg maar dit was niet het geval !
          en als ik onder de bank kijk (door een kiertje) zie ik een soort van haak ,daarmee krijg ik het idee dat het haast wel anders moet kunnen …of zeg ik nu iets stoms …Ralf ?

          #18204967
          van der Wal
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 June 2011

            Heb je toevallig een foto van de dubbele cabine aan de voor en achterkant.
            Misschien kan ik dan aan de hand van de foto’s mer vertellen.

            Gr. Ralf

            #18204968
            Haiko
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 January 2014

              Ik zal morgen even een paar foto’s maken (19-1-2014)
              Groet Haiko

              #18512746
              Cor Posma
              Deelnemer
                Lid sinds:
                20 February 2023

                Hallo.ik ben opzoek naar beugels om de bank vast te zetten van de dubbele cabine onderste en bovenste zoals op de foto.20230219_151440

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.