Lampjes gaan niet branden HELP

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila Lampjes gaan niet branden HELP

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18404001
    AlwinTelkamp
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 January 2021

      Hallo,

      Wij zijn de trotse eigenaar van een Agila 1.0 uit 2000 geworden. Nu heb ik een heel erg vaag probleem.

      Ik heb zelf voor verstralers ingebouwd. Schakelaar en relais geplaatst. Originele behandeling gebruikt. Appeltje eitje. Maar nu het vreemde. De linker doet het prima. De rechter doet het niet. Ik dacht lampje stuk, dus deze getest. Lampje werkt bij rechtstreeks stroom op de accu dus niet defect. Spanning op de bedrading bij de lamp gemeten, 12v. Dus ook goed. Hoe kan het dan dat de lamp niet gaat branden als deze wordt aangesloten? Dit zelfde heb ik met mijn achteruitrijlamp. Deze deed het niet dus dacht ik ook aan het lampje. Nieuwe geprobeerd geen resultaat. Spanning meten zonder lamp 12v. Komt de lamp erin weg spanning.

      Ik ben toch redelijk technisch maar dit begrijp ik niet helemaal.

      Tips zijn meer dan welkom!!!! :help:

      #18404013
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Massa ook gecontroleerd?

        #18404016
        AlwinTelkamp
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 January 2021

          Massa heb ik ook getest. Zowel in de stekker heb ik massa en 12v geprobeerd en werkt en als ik massa van de auto pak net zo.

          #18404063
          AlwinTelkamp
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 January 2021

            Na heel veel meten, zoeken en ploeteren zijn we eruit. Er zat een los contact in de stekker op de sensor in de bak. :-) :-) :wacko: :wacko:

            Nu nog de storing voor de mistlamp zoeken.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.