Lampje auto met sleutel brand en astra houd in!

Forumindex Forums Modellen Astra Lampje auto met sleutel brand en astra houd in!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366291
    Diederik van Amersfoort
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 May 2019

      Hallo mede opel rijders,

      sinds een paar weken ben ik de eigenaar van een Astra H GTC 2.0T uit 2005. Gaat hier om de 170pk uitvoering.

      Gister avond na een stukje te hebben gereden kreeg ik het gele/oranje lampje met de auto met sleutel er door heen. De auto houd hierbij ook ernstig in en gaat niet verder als +- 2.200 toeren. Enige wat ik aangepast heb sinds het in bezit hebben van de auto is een open lucht/sport filter er in gezet. Maar dat gaf tot gister avond geen problemen. Iemand enig idee voordat ik hem naar de garage breng?

       

      Ps. Heb de auto direct uitgelezen met OBD scanner maar kan geen foutmeldingen zien en als ik de foutmelding al rijdend verwijder kan ik helemaal geen gas meer geven. :unsure:

      #18366491
      AstraOPC2010
      Deelnemer
        Lid sinds:
        8 March 2010

        Toch met een opcom of tech2 uitlezen (en resetten), OBD is meer een standaard waar je niet specifiek iets mee kan.
        ANWB schijnt het ook te kunnen uitlezen. (ANWB zit standaard ? bij een onderhoudsbeurt, let ook op korting omdat je een 10 jaar ? oude auto hebt bij de Opel.

        Je draait nu in noodloop, das geen pretje met rijden.

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.