Lakschade dak, vogelpoep

Forumindex Forums Modellen Crossland Lakschade dak, vogelpoep

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18389582
    hans.frantzen@kpnmail.nl
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 August 2019

      Ik heb de Opel Crossland X, 1 jaar oud met 11000 km. Bij de aankoop bij het Motorhuis Kerketuinen in Den Haag is mij er een waxoill behandeling aangepraat voor viezigheid van buiten af. De Opel is grijs met een zwart dak en daar zit het probleem, het dak. Paar weken terug heeft de auto onder een boom gestaan voor 6 uur en bij aankomst, u raad het al, helemaal ondergescheten met vogelpoep, Ik naar de wasserij om de shit er af te spuiten, nou dat ging prachtig zowel van de ramen als de motorkap, niets meer te zien. Nu het zwarte dak, daar ging de vogelpoep er  iets moeilijker vanaf. Ik dacht hoe kan dat nou, hier zit toch ook een waxoill behandeling op. Nadat de shit verwijderd was met warm water een uitgebleken plek ter grote van een eurostuk op het dak. Opel geeft lakgarantie en ook de waxoill. Wat schets mijn verbazing bij Opel, nee hoor, dit is schade van buitenaf en valt niet onder de garantie, de lak is tegenwoordig op waterbasis en hier moet je het maar mee doen, Waarom dan een waxoillbehandeling van een hoop centen aanpraten, een auto kopen bij Motorhuis van ruim € 32,000.00 contant van je gespaarde centjes, dan kan alles, volgende keer een luchtbuks bij kopen om die nare vogels uit de lucht te schieten of een lievere manier, doe er maar een kartonnen doos bij voor de viezigheid van buitenaf, bedankt Opel Nederland :happy02: :toppie: , Ik zal voortaan me Opel Crossland X van ruim € 32,000.00 onder een doos laten staan en er niet meer mee rijden dan is hij beschermt tegen viezigheid van buitenaf.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.