Lak brokkelt weg

Forumindex Forums Modellen Astra Lak brokkelt weg

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18374348
    insaneclown
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 July 2019

      Vandaag de auto weer eens gewassen. :)

      Kwam bij de bumper, zag ineens dat er op meerdere plekken de lak/blanke laag wegbrokkelt. Schrok er enorm van. De J is uit 2013. Bij mijn vorige auto’s van tig jaren ouder nog nooit gehad.

      Dacht eerst dat het een of andere plak was van boom o.i.d. dus heb er een tijdje over heen gewreven met antivet e.d. maar hielp niks.

      Is dit een euvel of heeft iemand hier iets op om te doen? Of is de enige oplossing de hele bumper nieuw laten spuiten?

      Hoor het graag..word er wel verdrietig van.

       

      Fijn weekend nog!

      IMG_20200509_195957IMG_20200509_195944

      #18374917
      Opelfan1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        16 March 2020

        Goeden avond,

        Zoals ik op de foto’s kan zien, zie ik dat de blanke lak er af bladert. Dit kan gebeuren door bijv. Steenslag. Hieronder is een link naar een video hoe je het zelf (redelijk) simpel kunt reparen. Ik wens u veel succes! :applause02:

        met vriendelijke groet,

        Opelfan1

        link naar video: https://youtu.be/Vaga2RYllvE

        #18374924
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          hechting tussen kleur en blanke laklaag is niet goed gegaan, wordt ritje spuiter, je kunt eens contact opnemen met opel maar ik denk dat ze niks voor je gaan doen.

          #18374927
          Haasje17
          Moderator
            Lid sinds:
            8 September 2009

            Als je de auto zelf bij de dealer nieuw hebt aangeschaft en altijd hebt onderhouden zullen ze het wel oplossen. Anders staat in de kleine lettertje dat ze deze schades niet repareren.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.