Lagers versnellingsbak

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18364850
    Gabber
    Deelnemer
      Lid sinds:
      19 March 2019

      Hallo leden ik ben nieuw op dit forum en in bezit van de vivaro B uit 2016

      Het probleem is het volgende de lagers van de versnellings bak zijn versleten en wel bij 36000km, zijn er meer leden die hier last van hebben?

      De auto staat nu bij de dealer voor reparatie en is ook dealer onderhouden dus ik hoop op coulance.

      Dat er problemen waren met de versnellingsbak bij het oude type wist is, dus dacht dat bij het nieuwe type wel opgelost zou zijn niet dus wel jammer. Hoor graag jullie  Reactie bij voorbaat dank

      #18364897
      Gabber
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 March 2019

        De problemen met de versnellingsbak van de nieuwe vivaro is nog steeds niet opgelost.

        Bij lage kilometer standen komt het nog geregeld voor dat de bak gereviseerd moet worden met de bijbehorend kosten zonder enige coulance.  Mijn vivaro is inmiddels weer gemaakt en vele euro’s lichter kan ik weer 40000 rijden voor ik weer aan de beurt ben, dit is echt jammer omdat de vivaro verder prima bevalt.

        #18365055
        Gabber
        Deelnemer
          Lid sinds:
          19 March 2019

          Helaas na een dag rijden staat de vivaro weer bij de dealer. De versnellingsbak moet er weer onderuit omdat er nog steeds tijdens het rijden  bijgeluiden hoorbaar zijn slecht schakelen en en de bak lekte olie.

          zijn er hier vivaro rijders die ook deze klachten hebben. Het schijnt nog al eens voor te komen bij de vivaro en dan bedoel ik het laatste model.

          Mijn vetrouwen met deze bus is echt weg en vrees dat ik vroegtijdig afscheid moet nemen van mijn vivaro.

          #18365652
          TomDG
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 April 2019

            hallo,

            ik ben nieuw hier .

            Heb ook vivaro uit 2015 . Deze staat nu ook aan de kant met defecte lagers in de vernellingsbak . 65000km. Deze is reeds uit garantie , dus tzal allemaal voor mij zijn . De bus is ook gechipt naar 165pk . Mijn garagist , die stak het daar op . Maar dat kan ik moelijk geloven .

             

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.