lagergeluid koppeling

Forumindex Forums Techniek Cih lagergeluid koppeling

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18344375
    Robke1974
    Deelnemer
      Lid sinds:
      27 March 2008

      Hoi, iemand die het hier met zekerheid kan zeggen…

      In mijn ascona b met 20e motor en manta gsi beide gtrag 5 gang..

      Als je rijdt is het precies of je de druklager hoort.. ligt of duw je de pedaal iets

      dan stopt het lawaai… aan de druklager ligt het niet is een splinternieuwe.

      Doet het ook in neutraal, zou het de voorste lager kunnen zijn in de bak ?
      maar vreemd dat als je het pedaal een halve cm ligt of induwd alles perfect is,
      nu rij ik met me voet op de pedaal…tijdelijke oplossing/..

      Had dit ook met de originele ascona 16s motor met 4bak achter..

      Zeer vervelend dat geluid..

      grtzz Rob

      #18344402
      Motormuis
      Deelnemer
        Lid sinds:
        27 March 2005

        als je de koppeling intrapt en het geluid is weg dan is het met zekerheid het druklager

        #18344411
        Robke1974
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 March 2008

          [quote quote=18344402]als je de koppeling intrapt en het geluid is weg dan is het met zekerheid het druklager

          Hoi, er staat een nieuw druklager op, ook als je het pedaal een halve cm omhoog tilt dan ?

          Ik dacht dat het het druklager was als hij lawaai maakt als je hem intrapt omdat hij anders vrij draait.

          Alvast bedankt om helpen mee te denken ;)

          #18344444
          Motormuis
          Deelnemer
            Lid sinds:
            27 March 2005

            ook een nieuw lager kan niet goed zijn , als je de koppelingspedaal intrapt en het geluid is weg dan is het lager kapot het lager maakt juist geluid als hij onbelast is ik heb het diverse keren gehad bij verschillende merken auto’s en koppelingen

            #18344452
            Robke1974
            Deelnemer
              Lid sinds:
              27 March 2008

              [quote quote=18344444]ook een nieuw lager kan niet goed zijn , als je de koppelingspedaal intrapt en het geluid is weg dan is het lager kapot het lager maakt juist geluid als hij onbelast is ik heb het diverse keren gehad bij verschillende merken auto’s en koppelingen

              [/quote]
              dan weet ik weer wat doen van de winter :cry:
              dan ga ik toch deze keer voor een originele in plaats van ééntje bij splendid parts te kopen. was merkvrij en vrij goedkoop.

              bedankt voor de info.

              grtzz

              #18344479
              Motormuis
              Deelnemer
                Lid sinds:
                27 March 2005

                kan zelfs bij origineel gebeuren wand opel maak deze niet zelf die komen ook bij skf of luc of sachs of valeo of wat voor een merk ook vandaan

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.