Laag audiovolume via Bluetooth

Forumindex Forums Modellen Insignia Laag audiovolume via Bluetooth

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18477569
    hideto
    Deelnemer
      Lid sinds:
      20 August 2022

      In mijn 2016 Insignia is er een probleem bij het luisteren naar muziek via Bluetooth van Spotify op mijn OnePlus 9. Het geluid is erg stil en ook op de een of andere manier “plat” vergeleken met bijvoorbeeld FM-radio. Ik moet het volume van mijn telefoon maximaal gebruiken en zelfs dan is muziek nauwelijks hoorbaar in HW-snelheden.

      Heeft iemand anders soortgelijke problemen gehad? Is dit gewoon te wijten aan slechte kwaliteit / oude technologie bluetooth-chip of iets dergelijks? Als het helpt, heb ik de mid-level trim met het grotere scherm IIRC. Ik heb geprobeerd alle instellingen van de auto en in Spotify te controleren zonder succes. Ik denk dat het uitschakelen van stemniveaubalancering of iets dergelijks een beetje heeft geholpen, maar het probleem is nog steeds erg vervelend.

      #18479296
      hideto
      Deelnemer
        Lid sinds:
        20 August 2022

        [quote quote=18477569]In mijn 2016 Insignia is er een probleem bij het luisteren naar muziek via Bluetooth van Spotify op mijn OnePlus 9. Het geluid is erg stil en ook op de een of andere manier “plat” vergeleken met bijvoorbeeld FM-radio. Ik moet het volume van mijn telefoon maximaal gebruiken en zelfs dan is muziek nauwelijks hoorbaar in HW-snelheden. Heeft iemand anders soortgelijke problemen gehad? Is dit gewoon te wijten aan slechte kwaliteit / oude technologie bluetooth-chip of iets dergelijks https://speedtest.vet/ https://vidmate.bid/? Als het helpt, heb ik de mid-level trim met het grotere scherm IIRC. Ik heb geprobeerd alle instellingen van de auto en in Spotify te controleren zonder succes. Ik denk dat het uitschakelen van stemniveaubalancering of iets dergelijks een beetje heeft geholpen, maar het probleem is nog steeds erg vervelend.[/quote]

         

        I got this,…

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.