Forumindex › Forums › Modellen › Corsa › laadprobleem elektrische Corsa e
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 22 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 maart 2025om 13:44 door
Yorko.
-
AuteurBerichten
-
8 februari 2025 om 11:09 #18556956
Gisteren mijn Opel Mokka E uit september 2021 naar de dealer gebracht ,Want hij lade niet meer op bij een openbare laadpaal wel thuis op 220 en bij tessla snelladers , Blijkt dus dat de OBC defect is grapje van 3000 euro auto heeft 30.000 km gelopen en heeft misschien 15 x aan een openbare laadpaal gehangen meestal 220 of snellader .
Nu gaat mijn dealer contact opnemen met Opel of er een condoleance regeling is voor dit probleem , Nu als ik al deze problemen leest moet het gewoon door Opel vergoed worden dit is dus gewoon geen degelijk product ,En had er dus een terugroep actie moeten komen .
hoop dat er meer mensen gaan klagen bij de Opel denk niet dat ik ooit nog een opel gaat aanschaffen op deze manier
groet Jeffrey
24 februari 2025 om 23:48 #185571685 weken geleden een Opel Corsa-e gekocht, bouwjaar 2020 met 15k op de teller, wat een fijne auto!. Tot gisteren de groep vd meterkast omlaag was gesprongen en de auto niet meer laad. Na bezoek aan dd lokale opel garage de conclusie na onderzoek dat de boordlader defect is, 2500 euro. Ik ga het verhalen bij de garage waar ik het gekocht heb maar dit belooft weinigs goeds. Zon enorm fijne topauto maar ik ga niet elke paar jaar (lf sneller?) 2500 neerleggen voor een boordlader, hoezo zit er niet een soort zekering in die dit voorkomt? Het kan toch niet zl zijn dat Opel/peugeot autos verkoopt die zelden de 10 jaar halen zonder dit soort onderdelen die begeven? Sidenote, vrijwel bij elk automerk lees je veel problemen met boordladers, wellicht toch weer nadenken over benzine…
Je zou toch zeggen dat dit op een manier voorkomen moet worden
10 maart 2025 om 20:30 #18557347Zelfde probleem sinds een paar weken terug. Laden op 220 gaat wel. Maar via laadstation niet. Ik breng mijn auto donderdag weg naar de garage. Ben benieuwd. Maar eigenlijk weet ik het na het lezen van dit forum wel.
16 maart 2025 om 08:47 #18557407Iedereen allereerst bedankt voor het delen van jullie ervaring. Ik was heel erg enthousiast over de corsa e vanwege het uiterlijk en de prijs. Nu snap ik waarom die prijs zo goed is. Wat een ellende met de Stellantis producten zeg. We hebben ook een Grandland en iedereen weet natuurlijk van de natte distributieriem.
Mijn verstand zegt me om in mijn Skoda Citigo te blijven rijden want die is echt niet kapot te krijgen. Maar ik wil wel wat luxer en een automaat maar met alle ellende in auto’s tegenwoordig… Die distributieriem valt dan nog mee in vergelijking met die OCB die zovaak dreigt kapot te gaan met die kosten.
Nogmaals bedankt voor het delen waardoor ik nu behoed wordt van een dure aanschaf met dure kosten!
17 maart 2025 om 13:44 #18557430Na de conclusie van mijn dealer dat de OBC inderdaad kapot was ,En mij verzekerde dat ik wel 220 kon laden en tesla snelader ,En hij ging kijken wat de Opel er zelf van vond , Ik weer naar huis echter na twee weken kon ik ook ineens niet meer 220 laden ,Dus groot probleem , Dealer gebeld kon de auto bellen maar ze hadden geen leen cq huurauto beschikbaar .Pas een week later wel , Na een week de auto gebracht had gelukkig nog stroom genoeg aan boord om de dealer te halen , Na een week was de auto klaar en wat blijkt de OBC was KOSTELOOS vervangen en ook de huurauto werd vergoed
door Opel en er zit nu een andere merk OBC in . Was erg verast door deze condoleance van OPEL dat alles werd vergoed ondanks dat de garantie van de auto al was verlopen . Opel mokka e van september 2021 met 30.000 km
DUS zo kan het ook dus top top
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.