laadprobleem elektrische Corsa e

Forumindex Forums Modellen Corsa laadprobleem elektrische Corsa e

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
  • Auteur
    Yorko
    Deelnemer

Gisteren mijn Opel Mokka E  uit september 2021 naar de dealer gebracht ,Want hij lade niet meer op bij een openbare laadpaal wel thuis op 220 en bij tessla snelladers , Blijkt dus dat de OBC defect is grapje van 3000 euro auto heeft 30.000 km gelopen en heeft misschien 15 x aan een openbare laadpaal gehangen meestal 220 of snellader .

Nu gaat mijn dealer contact opnemen met Opel of er een condoleance regeling is voor dit probleem , Nu als ik al deze problemen leest moet het gewoon door Opel vergoed worden dit is dus gewoon geen degelijk product   ,En had er dus een terugroep actie moeten komen .

hoop dat er meer mensen gaan klagen bij de Opel denk niet dat ik ooit nog een opel gaat aanschaffen op deze manier

groet Jeffrey

DobbieDize
      Deelnemer

5 weken geleden een Opel Corsa-e gekocht, bouwjaar 2020 met 15k op de teller, wat een fijne auto!. Tot gisteren de groep vd meterkast omlaag was gesprongen en de auto niet meer laad. Na bezoek aan dd lokale opel garage de conclusie na onderzoek dat de boordlader defect is, 2500 euro. Ik ga het verhalen bij de garage waar ik het gekocht heb maar dit belooft weinigs goeds. Zon enorm fijne topauto maar ik ga niet elke paar jaar (lf sneller?) 2500 neerleggen voor een boordlader, hoezo zit er niet een soort zekering in die dit voorkomt? Het kan toch niet zl zijn dat Opel/peugeot autos verkoopt die zelden de 10 jaar halen zonder dit soort onderdelen die begeven? Sidenote, vrijwel bij elk automerk lees je veel problemen met boordladers, wellicht toch weer nadenken over benzine…

Je zou toch zeggen dat dit op een manier voorkomen moet worden

2 berichten aan het bekijken - 26 tot 27 (van in totaal 27)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.