laad niet meer behoorlijk op

Forumindex Forums Modellen Grandland X laad niet meer behoorlijk op

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18449651
    Anoniem
      Lid sinds:
      1 January 1970

      Vanaf februari 2021 ben ik in bezit van de Grandland X 1.6T 168 PHEV Innov.Aut.

      er werd beloofd dat er met de accu wel tot 40 – 50 km gereden kon worden

      dit heb ik nog niet meegemaakt het verste was afgelopen zomer 38 km

      nu in december 2021 haal ik nog geen 28 km

      er wordt gezegd dat je een goed op benzine moet rijden dit honderd km gedaan maar geen verschil hij laat nog maar tot 26-28 km

      wie heeft deze problemen ook met de grandland

      en is daar een oplossing voor .

       

      #18449669
      raymondtb
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 June 2018

        Sinds augustus ben ik in het bezit van een Opel Gran.X 1.6T 168 PHEV Ultimate Aut.                                        Ook ik heb dit probleem.  De eerste maand gaf het display 54 km aan na een volledige laadsessie. Op dit moment kan ik na een volledige laadsessie max. 24 km rijden volgens display, maar werkelijke kilometers zijn veel minder. Ben al bij de dealer geweest en daar werd aangegeven dat dit komt door het koude weer. Ik vind dit toch wel erg jammer, want ik vind het nogal een fors verschil. De auto is uitgelezen en er zijn geen problemen gevonden. Ik ben bang dat er weinig aan te doen is.

        #18449726
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          Na bijna drie jaar miserie met een rechtszaak tot gevolg is het volgende wat ik te weten kwam…..  De dealer kan niet echt veel uitlezen.  Opel Nederland (of België) kan iets meer uitlezen.  Waar de auto geässembleerd werd kunnen ze alles uitlezen.  Dat is toch info die ik kreeg van een gerechtsexpert tijdens een bijeenkomst met alle betrokken partijen.   Weinig verbazing bij mij dat de dealer bij u niks vindt.  Bij mij regent het (nog altijd) fouten en problemen maar de dealer vindt niks terug….  Maar wie wil de auto nu terugsturen naar het punt van assemblage ??

          #18449778
          Hans GLX
          Deelnemer
            Lid sinds:
            19 May 2018

            [quote quote=18449726]Na bijna drie jaar miserie met een rechtszaak tot gevolg is het volgende wat ik te weten kwam….. De dealer kan niet echt veel uitlezen. Waar de auto geassembleerd werd kunnen ze alles uitlezen.  Bij mij regent het (nog altijd) fouten en problemen, maar de dealer vindt niks terug…. Maar wie wil de auto nu terugsturen naar het punt van assemblage ??[/quote] Dat word dan Saucheaux Fr, dan moeten ze jouw GLX innemen, en jouw een degelijke en betrouwbare Grandland terug leveren. ;-)

            #18449804
            jopsa
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 May 2019

              Dan moet ik Marco Borsato gelijk geven….. “De meeste dromen zijn bedrog…”

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.