Kwik Fit duur??

Forumindex Forums Modellen Astra Kwik Fit duur??

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur
    Berichten
  • #17965279
    Mr.F
      Lid sinds:
      3 November 2008

      Ik haal altijd 5L Kroon olie + Bosch filter.

      #17965280
      lexpaa
        Lid sinds:
        3 July 2004

        ik snap niet dat er mensen zijn die er hun auto laten doen daar, ik heb er geen goeie ervaringen mee met die zaak, de astra gaat gewoon lekker naar de opel, iets duurder maar betere service king:

        #17965281
        Bo652
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 June 2009

          Ik kan natuurlijk in niemand zijn portemonee kijken, en ik weet dat het een dure tijd is.
          Maar olie van Aldi of Lidl???????????
          Hier snap ik geen sodemieter van, om je zoiets als een tientje te besparen flikker je maar de grootst mogelijke bocht er in?
          Weet niet hoor lijkt mij verkeerde bezuiniging.
          Ik hoef hier toch niet te gaan uitleggen hoe belangrijk een beetje goede olie is he?
          En anders doe je maar even google……..

          #17965282
          KadAstra-EF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 July 2010

            Ik gooi in mn E en F Valvoline Oil in 10W 40 + FC Den Bosch filter.

            Rik :)

            #17965283
            mantadevil
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              @Bo652 wrote:

              Ik kan natuurlijk in niemand zijn portemonee kijken, en ik weet dat het een dure tijd is.
              Maar olie van Aldi of Lidl???????????
              Hier snap ik geen sodemieter van, om je zoiets als een tientje te besparen flikker je maar de grootst mogelijke bocht er in?
              Weet niet hoor lijkt mij verkeerde bezuiniging.
              Ik hoef hier toch niet te gaan uitleggen hoe belangrijk een beetje goede olie is he?
              En anders doe je maar even google……..

              Koop al jaren mijn olie bij de aldi of de lidl en nooit gezeik gehad
              terwijl ik mensen ken die wel de duurdere olie bij de dealer enz halen en altijd gezeik hebben met hun moter,dus goedkope olie is niet altijd slecht :thumb
              maargoed meningen verschillen gelukkig end aarom blijven zowel de goedkope olie als de dure verkocht worden :jerry

              #17965284
              wim-v6
              Deelnemer
                Lid sinds:
                12 August 2005

                Gezeik met je motor komt niet van Olie…..

                Olie kan alleen het slijtage proces beinvloeden, en dat komt niet op een kilmeter of 1000 aan..

                Willem

              6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.