Kuren bij het verzenden van een reply?

Forumindex Forums Overige Feedback en mededelingen Fouten en storingen Kuren bij het verzenden van een reply?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18334255
    robert1701
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 November 2005

      Ik schreef nog een reply in mijn onderwerp: http://opel-forum.nl/forums/topic/heeft-ooit-iemand-zijn-volledige-wagen-geroteerd/
      Dan op verzenden geklikt. Dan moest ik heel lang wachten terwijl het klokje maar draaide en als er uiteindelijk terug naar het onderwerp gegaan werd, stond mijn reply er niet onder.
      Alles opnieuw ingegeven, opnieuw op verzenden geklikt en na nogmaals te moeten wachten verscheen weer het onderwerp, maar nu met de twee identieke replies.
      Omdat ik de tweede duplicate reply niet kon deleten, heb ik hem leeg gemaakt.

      Ik weet niet waarom het zo land duurt eer een reply verzonden is.
      Onderaan mijn browser staat dat hij dan aan’t wachten is op antwoord van de website (opel-forum.nl).
      Ligt het aan het forum, aan mijn browser, aan mijn computer?
      Aan de snelheid van mijn internetverbinding zal het niet liggen:

      #18334264
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Gebeurd dit een enkele keer, of constant. Het zou anders kunnen dat er net een grote serveraanvraag liep

        #18334278
        robert1701
        Deelnemer
          Lid sinds:
          5 November 2005

          Daarnet nog een reply geschreven en nu moest ik maar 5 sec. wachten. Da’s beter.
          De vorige keer duurde het serieus lang en dat bleef toch even zo.

          #18334280
          Senatorman
          Beheerder
            Lid sinds:
            7 November 2016

            we hebben vannacht een coreupdate uitgevoerd. 5 sec zou normaal moeten zijn en blijven.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.