krijg het alarm niet aan de praat

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum krijg het alarm niet aan de praat

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276023
    scrub29
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 August 2008

      Hallo,

      ik heb een facelift sig en ben al enige tijd bezig om een origineel alarm in te bouwen wat heb ik al gedaan?

      1. motorkap schakelaar gemonteerd (stekker zat er al)
      2. interieursensoren geplaatst (bij het interieurlicht zal al de kabel naar de rec)
      3. schakelaar in dashboard geplaatst (zaten al aansluitingen achter en de verlichting werkt ervan)
      4. Sirene/claxon bij de rec geplaatst (stekker zat er al)

      Ik lees ook dat de BCM geschikt noet zijn weet iemand welke ik moet hebben? weet iemand ook waar deze zit geplaatst?

      Ik heb met een techII gekeken maar kan negens wat vinden over een alarm aan of uit zetten.

      Iemand nog tips?

      Alvast bedankt,

      Groet Eugene

      #18315102
      Anoniem
        Lid sinds:
        1 January 1970

        Misschien dat jij hier mee verder kan. De Engelse Vectra forum. Staat vol met how-to’s

        http://www.vectra-c.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

        Je moet je registreren anders kan je geen foto’s zien

        #18315103
        jraaf
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 January 2008

          De BCM zit ergens links onder de stuurkolom. Niet de CIM maar de BCM. De CIM zit in de stuurkolom praktisch….
          Je hebt er één nodig die het alarm ondersteund maar aangezien de overige kabels er al liggen gok ik dat je die er al in hebt.

          In TIS kun je ‘m vinden onder interior of iets dergelijks.
          Groet jraaf

          #18315104
          scrub29
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 August 2008

            @Helmer opelfan wrote:

            Misschien dat jij hier mee verder kan. De Engelse Vectra forum. Staat vol met how-to’s

            http://www.vectra-c.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;

            Je moet je registreren anders kan je geen foto’s zien

            Hoi Helmer,

            had ik al gekeken maar kon er niets op vinden. ben daar al tijden geregistreerd :(

            #18315105
            scrub29
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2008

              @jraaf wrote:

              De BCM zit ergens links onder de stuurkolom. Niet de CIM maar de BCM. De CIM zit in de stuurkolom praktisch….
              Je hebt er één nodig die het alarm ondersteund maar aangezien de overige kabels er al liggen gok ik dat je die er al in hebt.

              In TIS kun je ‘m vinden onder interior of iets dergelijks.
              Groet jraaf

              Hoi Jurgen, welke categorie moet ik dan kijken? Wire, service? ik snap niet helemaal hoe het tis programma werkt.

              thx

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.