Krassenverwijdering metallic lak!

Forumindex Forums Modellen Astra Krassenverwijdering metallic lak!

• Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur
    dennis121

Meestal zijn protech/cartech producten met snel resutlaat..
      Dit omdat ze vol zitten met Fillers..
      Deze vullen de krasjes en lakdefecten op waardoor je er veel minder van ziet…

Natuurlijk super dat het zo snel/makelijk gaat! maar 3 x je auto wassen en weg zijn de fillers en terug zijn de defecten!
      Rene1 waar woon je ergens? anders kan ik altijd een handje helpen als je uit de buurt komt! :)

Klanderman

Zo snel polijst je niet door de lak heen hoor. Maar enige ervaring met polijsten is toch wel gewenst. Zeker aangezien je anders een polijstmachine moet aanschaffen en die zijn toch best wel prijzig. Je kunt beter iemand in de buurt vragen of die het een keer voor je wil doen. Kost je misschien een keer 100 a 150 euro maar daar heb je dan ook een full detail voor! Dus gewoon opzoek naar een fanatieke detailer in de buurt is mijn advies.

Dolby
        Deelnemer

Iedereen heeft inderdaad zijn eigen middelen gelukkig maar vaak is het namelijk ook gevoel. Mijn favoriet schoonmaak middelen zijn ook Poor boys. Ben begonnen met Megs die zeker goed is maar Poor boys heeft vaak middelen die makkelijker en beter te verwerken zijn. Met daarbij een mooier eindresultaat. En voor mensen die meetings af gaan is het grote voordeel dat je Poor boys middelen ook kunt gebruiken in de zon.

Klanderman

Ik heb hetzelfde. Ook begonnen met Meguairs en inmiddels grotendeels overgestapt op Poor Boys. Vind dit merk toch wat beter en tevens goedkoper!

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.