Krakende armsteun in voorportier

Forumindex Forums Modellen Grandland X Krakende armsteun in voorportier

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 135)
  • Auteur
    Berichten
  • #18460719
    quandor
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2017

      Wijze woorden!

      #18460724
      Tjerk Visser
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 July 2020

        Ik volg met veel plezier het gekrakeel hier weer.

        Krakende armsteunen heb ik deels opgelost. Alleen het leer van de eleboog steun kraakt nog. Deurpaneel is nagenoeg stil.

        Verder blijft het een auto met een eigen leven( humeur) Vanochtend schrok ik mij dood. De motor viel uit. Gelukkig was het startstop systeem de dader. Dat kwam spontaan tot leven na 6 maanden dienst geweigerd te hebben.

        Enfin, verder rijdt hij mij best. Maar ik heb er ook maar 7000 kilometer mee gereden in 1,5 jaar.

        Groet Tjerk

         

        #18460729
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          prijs je gelukkig

          krakende armsteunen zouden me bij deze weinig storen gezien de andere problemen die zich voordoen.

          ik heb die ene procent beet.  ik ben niet het probleem maar wel eentje die alles in vraag stelt.  Ik kan enkel melden wat zich voordoet,daarvoor dient een forum toch ?  Niet enkel om een wagen op te hemelen ?  Ja,er zijn goede grandlands op de weg. Ik reed met meerdere vervangwagens waar niks op aan te merken was.  Ook mijn schoonbroer kocht er eentje een jaar na mij.  Probleemloos.  Is het dan zo raar dat ook ik een probleemloze verkies boven een electronisch misbaksel ?

          Dus,voor de laaatste keer.  stel je in de plaats van iemand die 30000 + euro neertelt en een probleemwagen krijgt met niet de minste problemen.  Stel niet alles in vraag en breek niet af.  Ik gun je je plezier met jullie  Voila probleemloze wagen.  Maar ik wil er ook zo eentje.  Point final

          #18460737
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            [quote quote=18460713]Hier ook al bijna drie jaar met de Grandland X. Zijn altijd wel kleine kwaliteits puntjes, die “bekende” armsteunen heb ik ook. Voor de rest prima auto. Maar om nu elk topic aan te grijpen om over je eigen auto te klagen. :-) . Stop die energie in het oplossen van je problemen.[/quote]

             

            prijs je gelukkig

            de enige klager is quandor die het niet kan hebben dat problemen opgesomd worden ( zie meerdere topics als je de energie hebt)

            hij is degene die vol ongeloof reageert

            energie om op te lossen heb ik niet want zelfs de ingenieurs van opel zien het niet meer ondanks de videobeelden

            met graagte beschrijf ik de problemen want de wereld mag ze kennen

            ik wens je zeker een probleemloze wagen verder

            #18460746
            Hans GLX
            Deelnemer
              Lid sinds:
              19 May 2018

              [quote quote=18460713]Maar om nu elk topic aan te grijpen om over je eigen auto te klagen.  Stop die energie in het oplossen van je problemen.[/quote] Dat kun je makkelijk zeggen, als je nooit geen problemen hebt met de auto. Maar je moet je maar eens verplaatsen in mannen als @Jopsa en @Grandsteef. Zoals jij nu praat, heb je het inlevingsvermogen van een tros bananen. We praten hier wel over een auto van rond de € 40.000,- Mag je dan verwachten, dat mogelijke problemen, zowel in als na de garantie, netjes worden opgelost of niet? En je moet voor de gein maar eens de “verkoopcijfers van de Grandland” intikken,(Google) en kijken bij Autozine. Dan zijn de verkopen van de Grandland vanaf begin 2020 dramatisch! Dit jaar pas 78 stuks. Dat moet je eens even vergelijken met andere merken. Zoals de Volvo XC 40 die een slok duurder is. Ga je gang, en huiver! Ik kan me de radeloosheid van @Jopsa heel goed voostellen. :negative:

              #18460755
              quandor
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 November 2017

                @Hans GLX : laat ik er dit over schrijven. Ik meen mij te herinneren dat forumlid Jopsa al vrij vroeg in 2021 ‘schermde’ met een rechtszaak, e.e.a. nadat hij bij Opel bot had gevangen.

                We hadden idd. Coronaperikelen, maar nu, bijna april 2022, is er kennelijk nog steeds geen (voor hem positieve) uitspraak van een rechter. Ik denk en dat meen ik oprecht : als hij en / of zijn advocaat onomstotelijk al de ellende hadden kunnen aantonen waarvan hij schrijft dat het hem is overkomen, dan ben ik ervan overtuigd dat élke civiele rechter nog geen 5 minuten nodig zou hebben gehad om hem in zijn gelijk stellen. Waarom de rechter dat nog (steeds) niet heeft gedaan? Jij mag het zeggen.

                #18460760
                Hans GLX
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  19 May 2018

                  @quandor, daar heb je wel een punt. Die rechtspraak zou er inmiddels zeker al geweest moeten zijn. Dit loopt inderdaad al lang. Ik had desnoods mij GLX aangeboden bij:”Wij kopen auto,s.nl” Want je dagelijks doodergeren, kost alleen maar je hartkleppen. Dat neemt niet weg, dat ik wel met Jopsa te doen heb. Gelukkig zijn er hier ook, die helemaal geen (of weinig) problemen ondervinden. Al zijn ze wel in de minderheid. Zelf had ik ook een probleemloze GLX. Maar als ik alle verhalen hier lees, zou ik zéker geen tweede GLX durven kopen. Al was ik in m,n hart altijd een echte Opel-man. Ik heb nog een grote partij Opel miniaturen.(1:43) Dus dat zegt toch genoeg, dat ik een echte Opel liefhebber was, of niet? ;-)

                  #18460816
                  jopsa
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 May 2019

                    Mag ik er allen op wijzen dat het gerecht hier werkt als een kreupele slak.

                    De eerste keer dat men samenkwam op de rechtbank mocht de gerechtsdeskundige even verhaal doen.  Hij zei echter dat hij graag nog eens langere tijd met de wagen zou rijden.  Na geruime tijd gebeurde dat.  Er werd dan een nieuwe datum vooropgesteld….  april 2022….   Die komt er dus aan.  De enige die moeilijk doet is OPEL.  Niet de dealer. De dealer wil de centen recupereren bij OPEL want zij zijn de producent. (en dat begrijp ik volledig)   Dus kan OPEL gerust weer met één of ander smoesje uitstel vragen tijdens de zitting.

                    Verkopen…. zou ik daar nog niet aan gedacht hebben ??  Zeker.  Ik kreeg 18300 euro bij wij kopen autos aangeboden 6 weken terug..  Bij de dealer zelf, 2 jaar terug 17000 euro…  :wacko:

                    Maar…verkopen mag nog niet he (zeker niet particulier) daar de zaak inderdaad nog lopend is.  Misschien zijn ze in Nederland super snel….  maar hier helemaal niet.  reken hier enkele jaren voor een duidelijke zaak…..    Tja…;daar kan ik ook niks aan verhelpen aan de traagheid der dingen….  Ook niet aan de traagheid van uw begrip Quandor

                    Ben net als jullie benieuwd naar wat er in april staat te gebeuren.  Er werden een aantal vragen gesteld door de gerechtsexpert naar OPEL toe.  O.a. of zij vinden dat deze wagen baanwaardig en veilig is… (gezien de vele video’s en vele foutmeldingen).  Of ze gaan antwoorden blijft een raadsel want ze doen zelfs geen moeite om doorgestuurde video’s te downloaden.  Ze zouden er echter eventueel wat van bij kunnen leren.

                     

                    is dit een beetje verduidelijkend ?

                    #18460827
                    Hans GLX
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      19 May 2018

                      [quote quote=18460816]Mag ik er allen op wijzen dat het gerecht hier werkt als een kreupele slak. Er werden een aantal vragen gesteld door de gerechtsexpert naar OPEL toe. O.a. of zij vinden dat deze wagen baanwaardig en veilig is… (gezien de vele video’s en vele foutmeldingen). Of ze gaan antwoorden blijft een raadsel want ze doen zelfs geen moeite om doorgestuurde video’s te downloaden. Ze zouden er echter eventueel wat van bij kunnen leren.[/quote] Ik begrijp het. Rechtszaken in België gaan dus zo snel als dikke stroop door een dunne trechter, en Opel zet nog eens extra de hakken in het zand. Voorlopig zit jij dus nog even vast aan die auto. Mijn conclusie? Blij dat ik geen Opel meer rij.! ;-)

                      #18460851
                      Supermotard
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        5 April 2011

                        Dat dus Hans, Om nou elk topic aan te grijpen om over je eigen auto te beginnen….  ppfff :applause01: 

                        #18460864
                        Hans GLX
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          19 May 2018

                          [quote quote=18460851]Dat dus Hans, Om nou elk topic aan te grijpen om over je eigen auto te beginnen. [/quote]Nee @Supermotard, ik wil slechts aangeven, dat ik het geluk had een probleemloze GLX te rijden, gedurende drie jaar. Niet meer, en niet minder. En ik probeer me te verplaatsen in hen op dit forum, die een Opel Grandland vol problemen hebben. Ook @Quadrijder2 heeft geen problemen. Maar lees je maar eens in, in diverse topics wat je zoal tegen komt. Dat vind ik in en intriest, voor rijders van een auto die € 40.000,- kost. Dat is alles wat ik probeer te zeggen.

                          #18460873
                          Tjerk Visser
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            22 July 2020

                            [quote quote=18460864]

                            Dat dus Hans, Om nou elk topic aan te grijpen om over je eigen auto te beginnen.

                            Nee @Supermotard, ik wil slechts aangeven, dat ik het geluk had een probleemloze GLX te rijden, gedurende drie jaar. Niet meer, en niet minder. En ik probeer me te verplaatsen in hen op dit forum, die een Opel Grandland vol problemen hebben. Ook @Quadrijder2 heeft geen problemen. Maar lees je maar eens in, in diverse topics wat je zoal tegen komt. Dat vind ik in en intriest, voor rijders van een auto die € 40.000,- kost. Dat is alles wat ik probeer te zeggen.[/quote]

                            Gelijk heb heb je Hans :good:

                            #18460882
                            quandor
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              14 November 2017

                              Ik denk dat ik, behoudens wanneer er echt onwaarheden worden geschreven, maar eens ga afhaken van de diverse huil en klaagtopics.

                              Internet feit 1 : mensen die erg tevreden zijn over het door hen gekochte produkt behoren niet tot de grootste groep mensen die op produkt gerelateerde internetforums posten;

                              Internet feit 2 : mensen die juist niet tevreden zijn over het door hen gekochte produkt posten meer dan gemiddeld (lees : véél meer) op produkt gerelateerde internetforums.

                              Feit 3 : GLX gerelateerd: er zijn in Nederland inmiddels zo’n 12.000 van die vehicles verkocht. In Nederland is (als je het Opel forum als referentie hanteert) een handvol rijders (of tot 2 handjes vol rijders) niet tevreden over het produkt.

                              Sommetjes :

                              1% van 12.000 = 120.

                              0,1% is 12.

                              0,05 % is 6.

                              M.a.w. tussen de 6 en 12 mensen zijn ontevreden over hun GLX = afgerond tussen de 0,05 en 0,1%. en postten daaromtrent op het Opel Forum.

                              Waar hebben we het over?

                              Denk we nu echt dat het bij (af)wasmachines, televisies, wasdrogers, scooters, elektrische tandenborstels, horloges etc. etc. anders is?

                              Kortom, een probleem melden is één, er keer op keer op keer op keer over blijven zeuren is twee……………….

                              In een enkel geval heb ik het problemen melden kunnen herleiden naar een topic uit 2019. We zitten nu in 2022. Toch steeds maar weer worden de oude koeien uit de sloot getrokken……….

                               

                               

                              #18460896
                              Hans GLX
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                19 May 2018

                                @quandor, ik ben het slechts deels met je eens. Op een “ander forum”, zitten liefhebbers van dat merk. Zij hebben namelijk goede tips en adviezen, voor hen die nog niet zo thuis zijn in dat merk. Maar ook daar lees je soms vragen over een kleine storing, die uit het niets opduikt. Het is meestal een kwestie van de software, en dus even langs de dealer. Ik zie daar beslist geen klagers. En ik zie er horden, die juist posten over hun tevredenheid van dat merk. Soms zó overdreven, dat ik vrees dat ze het logo van dat merk in hun ondergoed dragen. Of een bordje aan de muur met: Only (…..) parking! Ik weet uit ervaring, dat alle auto,s gemaakt worden door mensen. Dus zelfs bij de allerduurste merken, komen wel eens problemen voor. Maar je zal het toch toe moeten geven, dat: sinds Opel niet meer 100% Opel is, maar meer Frans, dat de kwaliteit er niet beter op geworden is. En als jij nu toevallig zo,n maandag ochtend auto treft, word je daar niet blij van. Zeker niet wanneer de handvol problemen, niet in een redelijke tijd worden opgelost, zoals bij @Jopsa helaas het geval is.

                                Afgezien daarvan, is de prijs van een vaatwasser, wasmachine, scooter of iets dergelijk hooguit een € 3000,- De Grandland kost rond de € 40.000,- ;-)

                                #18460901
                                quandor
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  14 November 2017

                                  Dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is :

                                  https://www.ad.nl/auto/dit-is-de-meest-onbetrouwbare-auto~af900eb1/

                                  en ook bij een misschien wat meer verkocht model is het niet altijd hallelujah :

                                  https://www.autoweek.nl/reviews/artikel/volvo-xc40-recharge-p8-awd-2020-5/

                                  Daarmee is het merk of zijn de types niet per definitie ‘slecht’, maar omdat ik mij herinner welke auto jij hebt teruggekocht voor de GLX heb ik specifiek even op dat merk geGoogled.

                                  Bovenstaande 2 linkjes zijn slechts voorbeeldjes, zo kan ik nog vele andere, soortgelijke aan de linkjes in het Grandland X forum, vinden.

                                  Echter, ook hier geldt weer voor : kijk naar het aantal verkochte auto’s, probeer een beeld te krijgen van het aantal mogelijke pechhebbers en ik moet weer concluderen :

                                  Waar hebben we het over?

                                  #18460906
                                  Tjerk Visser
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    22 July 2020

                                    [quote quote=18460901]Waar hebben we het over?[/quote]

                                    Precies, waar zijn we mee bezig. De wereld staat op het randje van WO3 :help: en we zijn elkaar de maat aan het nemen over auto’s.

                                    Groet Tjerk

                                    #18460915
                                    Hans GLX
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      19 May 2018

                                      [quote quote=18460906] Precies, waar zijn we mee bezig. De wereld staat op het randje van WO3 , en we zijn elkaar de maat aan het nemen over auto’s. Groet Tjerk[/quote] Dag Tjerk, ik ben het helemaal met je eens dat de oorlog in Oekraïne iets verschrikkelijks is. Dat de agressor Rusland terug gedrongen moet worden, en aansprakelijk gesteld voor de verwoestingen die ze inmiddels hebben aangericht. Ook de gigantische stroom vluchtelingen is bedroevend! Echter, waar hebben we het over? Dit is een discussie forum over auto,s. Dáár gaat het dus over. mvg, Hans. Over de oorlog, is mogelijk een ander topic te openen.

                                      #18460920
                                      Hans GLX
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        19 May 2018

                                        [quote quote=18460901]Dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is, en ook bij een misschien wat meer verkocht model is het niet altijd hallelujah. Daarmee is het merk of zijn de types niet per definitie ‘slecht’, maar omdat ik mij herinner welke auto jij hebt teruggekocht voor de GLX heb ik specifiek even op dat merk geGoogled. Echter, ook hier geldt weer voor : kijk naar het aantal verkochte auto’s, probeer een beeld te krijgen van het aantal mogelijke pechhebbers en ik moet weer concluderen : Waar hebben we het over?[/quote] De XC 90 is het vlaggenschip van Volvo, en voor de gewone man onbetaalbaar. Maar het is wél de meest luxe en grootste SUV van Volvo. Hoe meer elektronica, hoe meer kans op storingen en buggs. Dan noem je de XC 40 P8 Twin Engine, volledig elektrisch. Ja, ook daar vind je kopers, die niet op alle terreinen tevreden zijn. Wél over de auto an sich, maar niet blij met storingen in het systeem. Ik heb een pure benzine versie. Dus geen elektrisch gedoe, en geen stekker. Een probleemloze, veilige, representatieve SUV, waarmee ik nog niet een enkele storing ondervonden heb. Bovendien zit ik met die auto van 1525 kg, op een verbruik van 1:15,4 over 17.400 km. Dus tja….. ;-)

                                        #18460925
                                        quandor
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          14 November 2017

                                          Ik wilde met de 2 voorbeeldjes er alleen maar op wijzen dat ieder merk, elk type auto, wel pagina’s vol met tevreden, minder tevreden en ontevreden rijders heeft. Ik denk zelfs dat er niet één merk / type te vinden is waarvan iedereen begint te zwijmelen van gelukzaligheid.

                                          Daarnaast en dan mag ’t het vlaggenschip van een merk zijn, is het toch mogelijk merk onwaardig dat door de Britten het type als de meest onbetrouwe auto wordt gezien. Daar zou ik als CEO van Volvo niet vrolijk van worden.

                                          Feit is natuurlijk dat op de vlaggenschepen ook het hoogste winstpercentage zit en als juist die klanten uitwijken naar een ander merk (in diezelfde prijsklasse) dan zou ik als CEO en in het verlengde daarvan als aandeelhouder, toch wel in een hoekje gaan zitten janken.

                                          #18460942
                                          Hans GLX
                                          Deelnemer
                                            Lid sinds:
                                            19 May 2018

                                            [quote quote=18460925]Ik wilde met de 2 voorbeeldjes er alleen maar op wijzen dat ieder merk, elk type auto, wel pagina’s vol met tevreden, minder tevreden en ontevreden rijders heeft. Ik denk zelfs dat er niet één merk te vinden is, waarvan iedereen begint te zwijmelen van gelukzaligheid. Daarnaast en dan mag ’t het vlaggenschip van een merk zijn, is het toch mogelijk merk onwaardig dat door de Britten het type als de meest onbetrouwbare auto wordt gezien.  Feit is natuurlijk dat op de vlaggenschepen ook het hoogste winstpercentage zit, en als juist die klanten uitwijken naar een ander merk (in diezelfde prijsklasse) dan zou ik als CEO, toch wel in een hoekje gaan zitten janken.[/quote] Daar heb je gelijk. Er is geen merk, wat geen nadelen of gebreken kent. Dat de Britten de XC 90 afbreken, is logisch verklaarbaar. Zij hebben namelijk “hun” Landrover, Rangerover, Jaguar, Bentley, RR, en vul het maar aan. Zo proberen ze hun eigen merken te promoten. Maar dan moet je de storingen bij die Britse merken maar eens lezen. Het zijn dus exclusief de Britten, die mauwen over de XC 90. In Duitsland hoor je er niks negatiefs over, terwijl zij toch óok hun eigen A-merken hebben. En op het Volvo forum, zijn genoeg XC 90 en XC 60 rijders, die breed en uitgemeten, kwijlen van hun bolide. :unsure:

                                            #18460958
                                            jopsa
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              3 May 2019

                                              Aan alle ophemelaars en mensen zonder grandland X problemen…..

                                              Ik wist niet dat een forum enkel dient om een merk op te hemelen zoals er hier enkelen doen.  Alle anderen (of toch veel)met problemen zijn hier al weg.

                                              Eerst en vooral quandor…………. ik herhaal enkel maar omdat jij er naar vraagt !!!! het in het belachelijke trekt of steeds ontkent.  De problemen zijn er dus en ik zal het inderdaad blijven herhalen.  Je vroegcynisch om de uitspraak van de rechter.  vandaag mail van de advocaat (waar ik dankzij rechtsbijstand geen cent aan hoef uit te geven…)  Hij citeert een mededeling van de gerechtsexpert : “…elke partij werkt mee, behalve OPEL Belgium.  Die antwoordden nog op geen enkele technische vraag van de gerechtsexpert alhoewel ze verplicht zijn om mee te werken”. Einde citaat.    Van klantvriendelijkheid, service, probleemoplossend werken en -denken en meegaandheid en meewerken gesproken dus…..  de dealer wacht ook nog steeds op bepaalde antwoorden ivm de technische mankementen.  Zouden ze daar ook in slaap vallen Quandor ?

                                              Jij mag gerust zeggen hoe goed uw grandland wel is maar eigenlijk ik ben dat ook wel beu gehoord…  Ik mag dus wel zeggen hoe slecht die van mij wel is en ik richt me ook tot de andere heren die meerdere tienduizenden euros spendeerden aan hun vlekkeloze grandland.  De euros groeien niet op mijn rug (anders zou ik een hele dag staan plukken) met andere woorden : ik schijt geen geld (anders nam ik laxeermiddelen…)

                                              Quander en de zijnen…..  In bepaalde topics worden problemen door anderen weergegeven.  neem es uw tijd en lees na.  Zal je meer dan 2 uur kosten.  Lees niet meer wat ik schrijf als je het niet gelooft.  Doe gewoon een leuk voorstel en neem mijn onfeilbare wagen (volgens u toch) over.  Zo goed als alle snufjes zitten er op.  Ga je akkoord voor 28000 ?  Je doet een koopje.  Hij is onfeilbaar en ziet er prachtig uit.  Je koopt hem in de staat waarin hij zich bevindt….  Niet komen morren als uw vrouw ermee uit de bocht vliegt wanneer de motor afslaat en deze in stuurslot gaat.  Hij is echter onfeilbaar.

                                              Quandor, je ergerde in het verleden al meerdere personen.  Maar ik geef niet op vriend.  Ik wens je zelfs vele prettige kilometers met uw mooi uitziende wagen.  Hij zal waarschijnlijk niet stilvallen tijdens het rijden( jaja, grandsteef zal ook wel liegen volgens u wanneer hij hetzelfde vermeld..)

                                              NU even ophemelen.  37 jaar OPEL rijder.  Nooit een ander merk gehad. 8 opels gereden.  Enkele zalige wagens van Opel gereden.  Zoals mijn 1300 exclusive Corsa, de daaropvolgende onovertroffen ASTRA 17  TDS coupé (ja,de echte uitgave met antenne boven op het achterste dakdeel) met ISUZU motor.  Probleemloos 300000 km en dan nog een corsa 15D waarmee je zo goed als nooit moest tanken.(niet geloven deze laatste he quandor…  ik moest wel tanken maar ie was heel zuinig)  Er waren er nog enkele waarvan een astra 17CDTi occasie gekocht voor mijn vrouw.  Een prachtige machine met prachtige velgen enz…. maar ook electronica problemen die niet opgelost werden door de toenmalige opel garagist.  Resultaat, (ik was toen een stuk jonger en braver) de wagen weer ingeruild (met verlies) voor een nieuwe Zafira.  Die Astra werd bij de garage natuurlijk weer te koop gesteld met de gekende problemen….  Nu was ik in de afbreekfase gekomen zoals je waarschijnlijk niet graag leest.  De zafira 19CDTI was een prachtige gezinswagen en moest weg na 10 jaar omdat er enkel heer korte ritten gedaan werden en dat niet goed is voor een diesel. Dat was weer ophemelen….  Maar toen.  ER was eens…… een opel grandland misbaksel….. Nee ik zal niet herhalen wat de fouten zijn tenzij je weer een visje gooit.   Een wagen met veel fouten waar opel (ook volgens de gerechtsexpert) geen verantwoordelijkheid wil nemen alhoewel het een Opel is.

                                              Ik weet of vermoed, Quandor en zijn vrienden, dat jullie 40000 euro maar voor het rapen hebben maar ik dus niet.  Mijn geld was goed dus moet de wagen ook goed zijn.  Voor een brandend of flikkerend lampje zou ik niet jammeren.  Maar,als ook mijn rechtsbijstand ziet dat dit niet normaal is,een gespecialiseerd advocaat,een gerechts expert die niks anders doet en ook andere garagehouders het eens zijn dat er iets loos is (zachtjes uitgedrukt voor jullie,heren) of meerdere zaken niet pluis dan kunnen jullie waarschijnlijk niet ontkennen dat er grove tekortkomingen zijn.  Waarom zou een verzekeringsmaatschappij enorm veel duizenden euro’s aan deze zaak hangen ?  Zoals je weet zijn verzekeraars uw vrienden niet.  Vooral opbrengsten tellen.  Wel , in deze zaak haalden ze de geldbeugel al redelijk ver open.

                                              Verder zie ik nog meer in hoe belachelijk je bent wanneer je over een wasmachine,mixer of koffiezet gaat janken.  Wist je dat je daar niet mee kan rijden en niet kan stilvallen op de weg tijdens het rijden ?  Die hebben geen stuurslot quandor.   En….ze kosten toch ietsje minder.

                                              Lieve quandor en zijn team,het ga jullie goed met jullie sublieme wagen.  Maar…..  ik wil er ook zo ene.  Kom maar ruilen anders.

                                              Ik blijf reageren op uw zever quandor.  Het maakt me gelukkig.  Elke keer jij ontkent zal ik op bestaande problemen wijzen.  Dat is de realiteit hier en nu met mijn wagen.

                                              Elk merk heeft ongeveer 1% probleemwagens.  Net zoals de lotto winnen  maar euh  toch liever de echte lotto dan.  Hopelijk snap je deze.

                                              Ik sluit even af en wacht op een onbenullige reactie van u en uw vrienden.  Etenstijd dus..

                                              #18460970
                                              jopsa
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                3 May 2019

                                                [quote quote=18460755] @Hans GLX : laat ik er dit over schrijven. Ik meen mij te herinneren dat forumlid Jopsa al vrij vroeg in 2021 ‘schermde’ met een rechtszaak, e.e.a. nadat hij bij Opel bot had gevangen.

                                                 

                                                ik ving niet bot.  ze regeerden gewoon niet en nog steeds niet op vragen van een gerechtsexpert.  De dealer ziet problemen maar krijgt het niet opgelost.  Opel blijkbaar ook niet en verhult onkunde in stilzwijgen

                                                #18460976
                                                jopsa
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  3 May 2019

                                                  [quote quote=18460851]Dat dus Hans, Om nou elk topic aan te grijpen om over je eigen auto te beginnen…. ppfff :applause01: [/quote]

                                                  ik wens je mijn wagen toe supermotard

                                                  #18460982
                                                  jopsa
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    3 May 2019

                                                    [quote quote=18460882]Toch steeds maar weer worden de oude koeien uit de sloot getrokken……….[/quote]

                                                    nee  geen oude koeien uit de gracht…. (bij u de sloot)    steeds meer en meer problemen jongen.  Je leest enkel wat je wil precies.

                                                    #18460988
                                                    jopsa
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      3 May 2019

                                                      [quote quote=18460882]Ik denk dat ik, behoudens wanneer er echt onwaarheden worden geschreven, maar eens ga afhaken van de diverse huil en klaagtopics. Internet feit 1 : mensen die erg tevreden zijn over het door hen gekochte produkt behoren niet tot de grootste groep mensen die op produkt gerelateerde internetforums posten; Internet feit 2 : mensen die juist niet tevreden zijn over het door hen gekochte produkt posten meer dan gemiddeld (lees : véél meer) op produkt gerelateerde internetforums. Feit 3 : GLX gerelateerd: er zijn in Nederland inmiddels zo’n 12.000 van die vehicles verkocht. In Nederland is (als je het Opel forum als referentie hanteert) een handvol rijders (of tot 2 handjes vol rijders) niet tevreden over het produkt. Sommetjes : 1% van 12.000 = 120. 0,1% is 12. 0,05 % is 6. M.a.w. tussen de 6 en 12 mensen zijn ontevreden over hun GLX = afgerond tussen de 0,05 en 0,1%. en postten daaromtrent op het Opel Forum. Waar hebben we het over? Denk we nu echt dat het bij (af)wasmachines, televisies, wasdrogers, scooters, elektrische tandenborstels, horloges etc. etc. anders is? Kortom, een probleem melden is één, er keer op keer op keer op keer over blijven zeuren is twee………………. In een enkel geval heb ik het problemen melden kunnen herleiden naar een topic uit 2019. We zitten nu in 2022. Toch steeds maar weer worden de oude koeien uit de sloot getrokken……….[/quote]

                                                       

                                                       

                                                      goed dat je internet als heilig beschouwd en 100% betrouwbaar.

                                                      neem es deftig wat tijd en ga eens stevig terug in de tijd om alle topics en gepaard gaande klachten erop na te lezen……….  Zelfs skimmend lezen kan helpen als je begrijpt wat ik bedoel

                                                    25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 135)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.