Koppeling astra 2017 zit heel diep

Forumindex Forums Modellen Astra Koppeling astra 2017 zit heel diep

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18479902
    Michel de kort
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 September 2022

      Ik heb een opel astra van 2017 gekocht zit alleen met een ding de koppeling zit heel diep onderin . Als je hem een onderin een centimeter los laat dat pakt hij al. De garage zegt dat dat normaal is bij een opel astra maar ik heb twijfels schakelt verder goed en slipt niet

      #18479931
      Opeltje17
      Deelnemer
        Lid sinds:
        18 January 2012

        Ooit iets met de koppeling gedaan zover je weet?

        Anders eens een keer laten ontluchten.

        #18479985
        Michel de kort
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 September 2022

          <p style=”text-align: center;”>Bij afleveren van de auto heeft een monteur waar ik de auto heb gekocht gekeken . Maar er verder niks aan gedaan volgens mij .</p>

          #18480005
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            Nee niet normaal, hij hoort ongeveer halverwege te zitten het gebeurd nog wel eens dat de slave cilinder en leiding erheen kapot gaan, dure reparatie

            #18480016
            Michel de kort
            Deelnemer
              Lid sinds:
              13 September 2022

              Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben naar een opel dealer geweest heeft met de auto gereden . En zegt ook wat jij zegt . Dus nu kan ik naar de man terug waar ik de auto van gekocht heb. Bedankt nogmaals :good:

              #18480071
              opel-mark
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 March 2011

                Graag gedaan, moet gerepareerd worden, ik hoop dat je garantie hebt want hele dure reparatie

                #18480078
                Michel de kort
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  13 September 2022

                  <p style=”text-align: center;”>Ja heb een jaar garantie hebben hem gisterenavond nog een keer ontlucht . Maar zit in die cilinder daar ben ik van overtuigd.  Dus ga gewoon  terug binnenkort en dan moeten ze het maken .</p>

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.