kofferklepbediening met voetsensor

Forumindex Forums Modellen Grandland X kofferklepbediening met voetsensor

4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur
    Berichten
  • #18419148
    Quadrijder2
    Deelnemer
      Lid sinds:
      26 July 2015

      Ja bij mij werkt het ook perfect. Ik schop hem altijd in een beweging naar voren precies links onder ter hoogte van de nl op de nummerplaat en dan idd een paar seconden wachten.

      Als ik niets in mijn handen heb gebruik altijd de sleutel middelste knopje effe ingedrukt houden.

      Ik vind het super handig , ja het is luxe maar toch 👍

       

      #18419337
      Lekokdoor
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 January 2019

        Ik “schop” altijd rechts naast de trekhaak en de achterklep gaat 99,99 keer van de 100 open na enkele seconden open

        dit werkt bij mij beter dan het start-stop systeem.

        #18419876
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          [quote quote=18374401]   @quandor: Heb alle zwaaibewegingen geprobeerd maar vooruit schoppen (op aanraden van de meesten hier) werkt het beste (het minst slecht). Het blijft een brak systeem en Opel moet zich schamen om zo’n halfslachtig systeem af te leveren, een case aan te maken en er vervolgens nooit meer op terug te komen. Slechte zaak om klanten niet serieus te nemen en een voorbeeld van hoe het niet moet[/quote]

           

          Inderdaad.  Vegen geeft weinig (lees : bijna geen) resultaat………  Hier rechtdoor schoppen tot mijn scheenbeen zelfs licht de bumper raakt.

          Ik moet aan linker kant schoppen ter hoogte van de sensor op de bumper,en dat met een beweging rechtdoor

          #18419881
          jopsa
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 May 2019

            [quote quote=18419337] de achterklep gaat 99,99 keer van de 100 open na enkele seconden open dit werkt bij mij beter dan het start-stop systeem.[/quote]

            klopt

          4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.