Kofferklep enkel te openen met sleutel op afstand

Forumindex Forums Modellen Insignia Kofferklep enkel te openen met sleutel op afstand

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18347811
    denilson
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 July 2012

      Vanmorgen gemerkt dat mn kofferklep vn Insignia sedan enkel nog opent met sleutel op afstandsbediening. Manueel openen dmv zwart plastiek knopje onder Opel logo doet niks. Iemand een idee?
      :help:

      #18347831
      sander2.5v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 April 2011

        Heb ik ook gehad op mij station. Oplossing die voor mij werkte is een aantal keer rubberen knop van de kofferbak een aantal keer indrukken(30/40 keer). Zo deed hij het weer.

        Vermoed dat de contactpuntjes van de drukknop wat vervuild waren.

        Ik lees ook vaak dat de drukknop kapot gaat/is en dan loont het de moeite de knop zelf te vervangen. Knop zelf kost 50 euro bij de dealer. Vervangen komt nog het nodige bij.

        #18347832
        denilson
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 July 2012

          Oke, dat zal ik eens proberen. Heb iig een nieuwe besteld op Ebay voor 20 euro, video gevonden hoe te vervangen . Ziet er doenbaar uit… Mss dat ik degene die er nu inzit eens demonteer om op vervuiling na te gaan, dan heb ik een reserve in case of…

          #18347844
          denilson
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 July 2012

            Ondertussen is het probleem (voorlopig) opgelost. Ik heb een keer of 30 snel achtereen de toets ingedrukt en de kofferklep ging terug open. Contactpunten dus hoogstwaarschijnlijk vuil, vochtig,… Besteld stuk hou ik dan maar als reserve want zal niet eeuwig meegaan.

            #18347848
            sander2.5v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 April 2011

              Mooi dat de klep het weer doet :good:

              #18348053
              pietera
              Deelnemer
                Lid sinds:
                28 April 2017

                Heb nu sedan maar mijn eerste insignia was hatchback.
                Volgens dealer loopt er nog wel eens water in de (logo)behuizing van de schakelaar.
                Ze hebben toen schakelaartje vervangen en heeeeeelllll klein beetje siliconen aan binnenzijde gedaan.
                Nooit weer problemen gehad.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.