Kofferdeksel opel tigra blijft open staan, wie weet raad

Forumindex Forums Modellen Tigra Kofferdeksel opel tigra blijft open staan, wie weet raad

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #18476946
    Aaaaa3
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 August 2022

      IMG_2176IMG_2175Wie heeft goede tips? Recent een Opel Tigra uit 2005 gekocht met dit lekkere weer. Kofferdeksel opende echter niet en deze handmatig geopend. Toen wij deze handmatig wilde sluiten, schoot deze ook voor los met als gevolg dat hele kofferdeksel nu helemaal los is en ook niet reageert. Ik heb een tweetal foto’s toegevoegd om een beter beeld te schetsen wat ik bedoel. De kofferdekselveer blijft onder druk staan en zonder geweld is dus niet ook niet op de juiste positie te krijgen. Iemand tips om bijvoorbeeld de druk van de kofferdekselveer te krijgen?

      #18476957
      liviu2004
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 April 2014

        Oliedruk gaat zoenzoe zelf weg na 20-30 sec. Niet helemaal maar goenoeg.

        Uitlezen is jouw beste kans, deze dak is vol met sensoren.

        Zie mijn youtube video voor die goede parameters.

        #18476968
        Aaaaa3
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 August 2022

          Beste, dankjewel, eens kijken of uitlezen wil lukken. Het gekke is, ik had ook gehoopt dat de oliedruk minder zou worden maar hij staat al twee dagen…

          #18476987
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Huh, denk je dat die gaat zelf naar beneden? Nee hoor, maar ja, zie youtube, allees staat daar, inclusief nood procedure.

            #18477026
            Aaaaa3
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 August 2022

              Nee, alleen had ik gehoopt dat de druk wat minder zou zijn. Forceren lijkt mij niet handig en ben daarom eerst wat gaan zoeken. Wat is de link naar de youtube pagina? Wederom bedankt voor de tijd en moeite.

              #18477099
              liviu2004
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 April 2014

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.