Kofferbak Spoiler

Forumindex Forums Modellen Tigra Kofferbak Spoiler

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209131
    Sven02
      Lid sinds:
      12 March 2009

      Hallo,

      Ik heb nog een vraag!

      Een kofferbak spoiler is dat makkelijk te monteren?

      Ik heb er namelijk eentje liggen gespoten en al. Alleen nu kom ik bij het monteren van de spoiler!

      Groeten

      Sven

      #17470101
      TigrAlpheNoord
        Lid sinds:
        3 February 2006

        Je kan hem vastkitten. Je kan hem ook vastschroeven; goed uitmeten ;)

        #17470102
        TigraRob
          Lid sinds:
          30 January 2006

          als je alles op je gemak goed uitmeet en vast kit of doet vastschroeven is er niks aan de hand.
          Om wat voor spoiler gaat het!

          #17470103
          Sven02
            Lid sinds:
            12 March 2009

            Ik heb zo’n spoiler ( zie de site )
            http://www.mj-carstyling.net/index.php?main_page=product_info&products_id=168

            Ik heb ook gehoord dat je hem kan vast maken met ruitenkit waar ze ruiten ook vast mee maken..
            Moet je alleen 24 uur laten drogen!!! ( zeggen ze )

            #17470104
            1985
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 January 2006

              mooi degelijk spoilertje king:

              #17470105
              Sven02
                Lid sinds:
                12 March 2009

                En ik wil die dakspoiler die je ook op het plaatje ziet..
                Ik twijfel alleen of dat te overdreven wordt!? Ene kant ziet het er ook gaaf uit :D

                En ik wil onder mijn auto ook mooie sport sideskirts voor een mooi een klein prijsje. ( het hoeft niet zo’n over dreven sideskirts te zijn maar heeft iemand suggesties voor mijn blauw paarse tigra.

                #17470106
                1985
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 January 2006

                  origineel gepost door Sven02
                  En ik wil die dakspoiler die je ook op het plaatje ziet..
                  Ik twijfel alleen of dat te overdreven wordt!? Ene kant ziet het er ook gaaf uit :D

                  En ik wil onder mijn auto ook mooie sport sideskirts voor een mooi een klein prijsje. ( het hoeft niet zo’n over dreven sideskirts te zijn maar heeft iemand suggesties voor mijn blauw paarse tigra.

                  Persoonlijk vind ik deze skirds voor een “vrij standaard” tigra erg mooi

                  Rieger = zoiezo duur, wel super pas vorm en super mooi!!!

                  *geen idee welk merk

                  Ik wil je wel aanraden om heel goed op de pas vorm te letten. Er is zo veel imitatie spul voor ombouw op de markt dat er ook heel veel “imitatie van imitatie van imitatie”word verkocht waardoor de pas vorm vaak schrikbarend slecht kan zijn :)

                  Rieger is duur, maar zal 99.9% goed passen ;)

                  #17470107
                  Sven02
                    Lid sinds:
                    12 March 2009

                    Dus eigenlijk kan je beter iets meer geld uit geven maar dan ben je meteen ook gelijk goed klaar.. Dan heb je later met die imitatie spul dat toch al die klemmen afbreken of je moet ze gaan aanpassen, Dan gaat er zowiezo veel tijd in zitten.

                    Ik vind die rode wel heel erg gaaf het is namelijk niet zo overdreven daar hou ik wel van.

                    En die dakspoiler is best gaaf he :D zou ik die er ook bij op zetten?

                    #17470108
                    1985
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      3 January 2006

                      origineel gepost door Sven02
                      Dus eigenlijk kan je beter iets meer geld uit geven maar dan ben je meteen ook gelijk goed klaar.. Dan heb je later met die imitatie spul dat toch al die klemmen afbreken of je moet ze gaan aanpassen, Dan gaat er zowiezo veel tijd in zitten.

                      Ik vind die rode wel heel erg gaaf het is namelijk niet zo overdreven daar hou ik wel van.

                      En die dakspoiler is best gaaf he :D zou ik die er ook bij op zetten?

                      over smaak valt gelukkig te twisten ;)

                      Persoonlijk vind ik een raam spooiler in combinatie met een kap zonder spoiler, zonder ruitenwisser en zonder opel logo helemaal top !!! De tekst op de kont zijn plak letters en die kan je er met goed poetsen ook verwijderen.

                      *wanneer je een raam spoiler neemt moet je zoiezo de spoiler spuiten, dus als je de kap dicht maakt (logo/ruitenwisser) dan zou je dat “eventueel” voor weinig mee kunnen laten spuiten zodat je een helemaal strakke “ass” achter je tigg hebt ;)

                      MAAR !!! over smaak valt gelukkig te twisten !!! ;):D

                      #17470109
                      TigrAlpheNoord
                        Lid sinds:
                        3 February 2006

                        Zal best goed gaan staan lijkt me. Maar eerst passen voordat je iets koopt he ;) ongeacht het merk en prijs.

                        #17470110
                        1985
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          3 January 2006

                          origineel gepost door TigrAlpheNoord
                          Zal best goed gaan staan lijkt me. Maar eerst passen voordat je iets koopt he ;) ongeacht het merk en prijs.

                          hehe, ja idd. als of het een pet is. Gewoon ter plekke kijken of het past. dat is de manier om problemen te voorkomen king::wors

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.