koelwater warmtewisselaar lek plus booskijker

Forumindex Forums Modellen Calibra koelwater warmtewisselaar lek plus booskijker

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #17459915
    sram
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2006

      dit ga ik zeker doen willem thanks:wors

      #17459916
      syl-astra
        Lid sinds:
        3 October 2007

        op de duitse ebay staan wel nieuwe warmtewisselaars te koop
        weet zo niet wat de prijs van opel is maar je kunt altijd vergelijken

        #17459917
        sram
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2006

          hij is eergisteren al besteld kost ongeveer 320 euro maar hier zitten alle pakingen van het het spruitstuk bij plus alle ringen en een bus vloeibare pakking.dus gelukkig valt het mee het kon erger.by the way.mijn slang van mijn carter ontluchting zat vol met drap. dus nu denk ik dat er in mijn blok mischien ook wel het een en ander zit.hoe krijg ik dit er uit bestaat hier ook een middeltje voor?

          #17459918
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            Carterventilatie schoon krijgen.

            als je voor de auto staat:

            maak eerst het pijpje wat rechts tegen schutbord onder het inlaat op dat huisje op je motor zit (met dun slangtje verbonden met inlaat) open (doorprikken met ijzerdraadje).

            dan werkt de carterventilatie weer zoals het hoort namelijk.

            en dan een keer een middagje knallen in duitsland…

            Willem

            #17459919
            sram
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 July 2006

              dit is zeker dat dune korte pijpje van rechterkant achterkant spruitstuk.waar je dat rubbere slangetje van ongeveer een centimeter of 8 op vast zet.met dat hele kleine gaatje.deze moet ik dus ff doorprikken.in mijn andere rubbere slang die iets dikker is en die naar de ingang van mijn spruitstuk gaat linkerkant biij het ronde gat waar je aanzuigbuis op zit.zat ook allemaal smurrie deze heb ik schoongemaakt.maar zit die smurie dan niet teveel in mijn blok.of moet ik zoals jij zegt gewoon ff een stukkie blazen.

            5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.