knipperlichten werken niet meer Astra G Coupe

Forumindex Forums Modellen Astra knipperlichten werken niet meer Astra G Coupe

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17263621
    FnF_racer
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 October 2004

      een bekende van mij, lid van Astra Tuning Club, heeft een probleem met zijn Astra Coupe.

      hij heeft een US Module gekocht, en die heeft hij willen inbouwen.
      deze heeft hij ertussen willen zetten, maar heeft hij per ongeluk niet goed aangesloten.
      zat ook geen beschrijving bij, in zijn verdediging.

      alleen daarna zijn ALLE knipperlichten ermee gestopt.
      nu heeft hij mij gebeld, en hebben wij alle modules (heeft ook bochtenverlichting modules erbij gekocht) geinstalleerd, zoals het bij mij zit aangesloten.

      maar nu werken ze nog steeds niet.

      even wat details op een rijtje:
      Zekering van de noodverlichting is nagekeken en vervangen. (zekering 8(?) en 28, Noodverlichting)
      Relais in de auto is goed. deze heb ik in mijn auto getest, en het werkt gewoon.
      kabels zijn allemaal gesoldeerd met krimpkous, en dus daar kan het nu niet meer aan liggen.
      in dashboard zie je de indicators van de knipperlichten ook niet branden.
      met alarmlichten aan gaat de knop bij de luchtroosters gewoon knipperen, maar de knipperlichten niet. haal je de hendel om, dan schakeld het relais heel snel.

      nu sloten we de bochtenverlichting module aan, en de rechter mistlicht bleef gewoon branden. links deed het normaal (inschakelen als linkerknipperlicht wordt ingeschakeld.
      hebben de zekering van het setje eruit gehaald, waardoor het mistlicht niet aanstaat.

      het is er 1 uit 2000, met alarm.
      toen het alarm het deed, toen deden de knipperlichten het trouwens wel.

      nu vermoeden zijn vader en ik, dat het, met bovenstaande in het hoofd, dat het alarm een optatert heeft gekregen, waardoor die van slag is.

      heeft er iemand het verlossende antwoord?

      #18210575
      Haasje17
      Moderator
        Lid sinds:
        8 September 2009

        Is het alarm af fabriek? Haal de stekker van de kiekert eens los, maar ik denk dat het ook niet goed zit aangesloten of dat je module door fout aansluiten stuk is.

        #18210576
        wim-v6
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 August 2005

          Bij origineel CV / alarm word de Multi Timer aangestuurd om de knippers te doen branden

          Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

          #18210577
          Blue-Dragon
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 July 2006

            Zou alles eerst weer origineel maken, en dan ook is kijken wat er gaat gebeuren.
            Nu heb je er zoveel tussen gezet dat het zoeken naar een oorzaak veel moeilijker gaat worden.

            #18210578
            FnF_racer
            Deelnemer
              Lid sinds:
              3 October 2004

              mensen, hij heeft het ondertussen opgelost.
              idd de Multitimer was het probleem, nu heeft hij weer werkende knipperlichten.
              alleen Modules nog weer goed aansluiten, deze werken blijkbaar nog niet… :wtf
              maar eerst alles goed uitzoeken, voor we aansluiten. :jerry

              #18344229
              nwa
              Deelnemer
                Lid sinds:
                22 March 2006

                waar zit die kiekert bij de astra g station

                #18344385
                corsa14slow
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 December 2011

                  rechterkant, bij de voetengedeelte passagier.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.