Kleurcode

Forumindex Forums Modellen Manta Kleurcode

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363019
    Kingcoder
    Deelnemer
      Lid sinds:
      9 November 2018

      Mijn Manta word dit jaar in een nieuw jasje gestoken en ik ben zo wat kleuren aan het bekijken… Ik vind de huidige kleur die de auto nu heeft, (helder)rood, wel mooi maar ik denk dat ik voor een sjiekere kleur ga waarbij het chrome ook wat beter uit komt.

      Ik vond deze: iemand een idee wat de kleurcode daarvan is? Supermooie kleur, vind ik!

      manta-donkerrood

      #18363037
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18363019]Mijn Manta word dit jaar in een nieuw jasje gestoken en ik ben zo wat kleuren aan het bekijken… Ik vind de huidige kleur die de auto nu heeft, (helder)rood, wel mooi maar ik denk dat ik voor een sjiekere kleur ga waarbij het chrome ook wat beter uit komt. Ik vond deze: iemand een idee wat de kleurcode daarvan is? Supermooie kleur, vind ik! manta-donkerrood[/quote]

        heb deze link mischien kom je hier mee verder https://www.opel-infos.de/farben/farbcode.html

        #18363122
        Kingcoder
        Deelnemer
          Lid sinds:
          9 November 2018

          Vet Dank je, hier staat’ie zeker bij. Het lijkt wel wat op Royalrot 501 maar ik moet even de lijst door

          #18363124
          Kingcoder
          Deelnemer
            Lid sinds:
            9 November 2018

            wow deze! https://www.opelgtforum.nl/restauratie-revisie-en-preventie/restauratie/677-kleuren-van-opel-gt.html#5405

            Stel je m’n manta voor in deze kleur!

             

            Maar de eigenaar “Pricilla”schrijft dat het om Candy Apple Red gaat… maar da’s toch niet waar?  :help:

            #18364117
            Ghanz
            Deelnemer
              Lid sinds:
              31 July 2005

              jawel

               

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.