kleppen stellen Astra G 1.6 8v/gas

Forumindex Forums Techniek Airco, lpg en diesel-vragen kleppen stellen Astra G 1.6 8v/gas

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243353
    h67racing
    Deelnemer
      Lid sinds:
      4 August 2008

      Hallo
      ik rijd al jaren astra op gas. Mijn huidige van 2003 (zie onderwerp) stotter sinds enige tijd, vooral in het lage toerengebied (optrekken). Hij heeft er al 265000 op zitten. Ik denk dus dat de kleppen gesteld moeten worden. Aangezien de meeste Opel dealers al in een ruim pand zitten vraag ik me af of er in de regio noord limburg, grens Brabant mensen zijn die dit voor een leuk bedrag zouden willen doen. contact; nul zes 10759020
      Alvast bedankt

      #17943845
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Zou het wel willen, alleen kan dat niet….

        Deze motor heeft hydrauelische klepstoters en stellen zichzelf..

        Laat eens compressie meten..

        willem

        #17943846
        h67racing
        Deelnemer
          Lid sinds:
          4 August 2008

          Bedankt voor deze tip Wim, dat wist ik dus niet. Heb er al vaker aan gedacht om nieuwe bougies en kabels te monteren, zonder van het ergste scenario uit te gaan, Zou dit het stotteren in lage toeren ook kunnnen verhelpen?

          #17943847
          RISL
          Moderator
            Lid sinds:
            24 January 2011

            Volgende keer dat je iemand vraagt om zoiets te doen, zul je het even op onze Marktplaats moeten vragen.
            Ik laat ‘m voorlopig even staan omdat je zo achter het probleem kunt komen.

            #17943848
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Bougies en kabels zou heel goed kunnen.

              Tip: Plaats geen Speciale LPG bougies maar gewoon de voorgeschreven voor de benzine variant..

              De LPG bougies zijn zonde geld, de voorgeschreven bougies doen het op LPG net zoe goed en net zo lang als op Benzine…

              Willem

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.