klep cleanen?

Forumindex Forums Modellen Corsa klep cleanen?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #18203441
    zarana
      Lid sinds:
      29 December 2013

      Ja is ook me enigste optie heb ze ook bij hottuning gezien maar vier stuks voor 21 euro kan niet veel zijn, randen zijn echt te fucktup gemonteerd vind ik trouwens heb trouwens een of andere stekker ontdekt onder aan bij me kentekebplaat bij de radiateur maar om daar bij te komen wou ik dus de voorbumper eraf halen maar blijkt ook nog een hoop gedoe te zijn dan vier schroefjes maja ik kom er wel haha

      #18203442
      TeamWest
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 October 2007

        Ter vergelijking nog (klik), daar praten ze over:

        “Genuine new dealer old stock, may not have full packaging & may have been opened”

        Vermoed dat het nog maar de vraag is of het nog leverbaar is hier in NL. Dit is dan in Engeland, kan de voorraad anders zijn..

        Iig, €27,90 ex verzendkosten, voor 1 randje.

        Ik zou even kijken of de sloop knappe heeft, qua montagepunten, cosmetisch heb je zo hersteld, mits er geen nare krassen op zitten.

        Pasvorm van die 2 tientjes setjes is idd niet cool, sluit niet lekker aan allemaal.

        #18203443
        zarana
          Lid sinds:
          29 December 2013

          Jaa oke, ma om de randen er alleen al af te halen maak je ze al bijna kapot laat staan als ik ze op de sloop haal maja miss dat k er zwz ff na kijk ieder geval bedankt:)

          #18203444
          PeterNoFear
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 January 2012

            Hottuning niks bestellen, als er iets verkeerd is of verkeerd word geleverd zit je met spul waar je niks mee kan, want retour is (bijna) niet mogelijk.

            Arta-parts of m&m dronten zijn betere sites voor originele delen.

            Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

            #18203445
            zarana
              Lid sinds:
              29 December 2013

              Oke thnx :)

              #18203446
              zarana
                Lid sinds:
                29 December 2013

                Kunststof randen overal wel te bestellen maar nu is de vraag hpe kom ik aan die bevestiging dopjes of hoe je het ook mag noemen want die zijn afgebroken:/

                #18203447
                PeterNoFear
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  3 January 2012

                  Zijn bij de dealer of automaterialenzaak te halen

                  Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

                  #18203448
                  zarana
                    Lid sinds:
                    29 December 2013

                    Oke nu het volgende, ik heb dus een corsa eerste auto, eerste project, nu zitten er wat nadelen aan, geen stuurbekrachtiging en een 1.4 inmiddels heb ik nieuwe waterpomp, distributiekit accu, andere motorkap en schroefsetje en leuke velgjes maar toch zit ik met die nadelen, wat ga ik hieraan doen? Ga ik er een ander blok inzetten? Of verkoop ik deze en haal een andere corsa met meer snelheid en stuurbekrachtiging wat is wijsheid?? Wie heeft er meer ervaring met een ander blok overzetten?

                    #18203449
                    Dennis Corsa V6
                      Lid sinds:
                      31 May 2014

                      voor 500 heb je al een b gsi :thumbup

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.