klemmen benzineleiding

Forumindex Forums Modellen Kadett klemmen benzineleiding

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276636
    mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hallo ik ben bezig met een kadett e 8v weer origineel te maken en ben eigenlijk op zoek naar de klemmen die aan de bodemplaat bevestigd zitten aan de bijrijderskant waar de benzine -en remleidingen door heenlopen.
      Wie o Wie heeft er nog of weet er nog te liggen, een goed alternatief wordt ook gewaardeerd.

      Greetz Mark

      #18318911
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        Heeft de Opel dealer ze niet ? Pak anders een kadett van de sloop. Ik weet alleen niet hoe ze vastzitten aan de bodem. Daar heb ik me nog niet eerder in verdiept.

        Rik

        #18318912
        mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Nee deze zijn niet meer bij de dealer verkrijgbaar hier. Van een andere kadett halen zou kunnen, maar ben bang dat deze ook allemaal verhard/verduurt zijn.

          #18318913
          commo 67
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2013

            ebay.de

            #18318914
            mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              30 June 2004

              Heb jij een link dan van die klemmen op ebay, want ik kan ze er niet vinden.

              #18318915
              gerben rsv
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 October 2011

                Staat hier iets tussen voor je ?
                http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/22/298/4274/22520/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                Als je je chassisnummer invoert kun je specifieker zoeken. Ik vermoed dat je op zoek bent naar nr 6? Volgens deze lijst is dit niet meer leverbaar.

                Ik weet dat iets dergelijks ook onder BMW e46 gemonteerd zit.

                http://nl.bmwfans.info/parts-catalog/E46-Sedan/Europe/318i-M43/L-N/jan2000/browse/brakes/brake_pipe_rear_abs_asc_t/” onclick=”window.open(this.href);return false;

                Succes met zoeken.

                #18318916
                mark
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  30 June 2004

                  Ja ik zoek idd nmmr 6. Die bmw klemmen lijken mij wel wat idd. Bedankt voor de input :thumb

                  #18318917
                  Vinci
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    3 August 2009

                    Zijn ook opel klemmen van nieuwere opels die best bruikbaar zijn, mooi zwart. Weet effe het partnr niet meer maar bij de dealer in Naarden pakte de behulpzame magazijnman er zo wat van de plank.

                    #18318918
                    mark
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      30 June 2004

                      foto’s zijn welkom of andere info, ik hoor het graag Vincent.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.