Kiwi-ntroductie

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Kiwi-ntroductie

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370533
    mikekiwi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 December 2019

      Hoi,

      Bij deze wil ik me graag melden als nieuw lid hier. We hebben gisteren na wat uitzoekerij de knoop doorgehakt en een Astra G aangeschaft. Soort van als 2e auto, in praktijk zal mijn vrouw in onze andere auto gaan rijden (Peugeot 207) en ik in de Astra. Ik reis met OV naar mijn werk, de Astra zal dus niet heel veel km’s gaan maken. Maar je weet nooit…. :smiley-car:

      Ik ben niet erg merkvast, ik heb in de afgelopen jaren van alles gereden (Toyota (3x), Peugeot (3x), Nissan, Ford, Saab en Volvo). Mijn ouders hebben wel wat Kadett-C’s gehad, dus het merk is mij niet vreemd.

      Nu dus een Astra G 5-drs HB. 1.6 8V motor met een automatische versnellingsbak. De auto komt uit 2002 en heeft ca 137.000km gereden. Is eigenlijk in best nette staat. Er zijn wel wat aandachtspuntjes, maar daar ga ik jullie in andere topics mee vermoeien.
      Eerst maar eens de auto leren kennen en vervolgens op het forum zoeken naar wat er allemaal al is geschreven over de zaakjes die ik heb ontdekt.

      Algemene info: (nog net) 47 jaar, getrouwd en een 13-jarige dochter, woonachtig in Alphen aan den Rijn. Als jullie nog meer willen weten dan hoor ik het wel!

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.