Kist berekening MTX T3104

Forumindex Forums Overige I.C.E. en navigatie Kist berekening MTX T3104

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    CorsaKris

Wie o wie kan mij helpen.

Ik wou graag een op maat gemaakte gesloten kist berekenen voor deze sub. MTX Thunder 3104. Er komen twee van in mijn auto

Hier zijn de T&S parameters te vinden KLIK

Dit komt te spelen op een Magnat 900 versterker vierkanaals gebrugd 200 W RMS en 450 W max.

Ik luister voornamelijk hardstyle. Iemand mag me ook op weg helpen en heb ook al op SyS gekeken maar snap er echt de ballen van…

frenkie
      Deelnemer

kan je hier niets mee?
        http://12vhifi.nl/subkisten.html

CorsaKris

Heb ik al gekeken maar dan kom ik op een kistinhoud van 370 liter of Infinity als ik een iets andere waarde bkies. In wezen moet het dan een free air woofer zijn maar dat klopt niet.

In elk geval bedankt voor je reactie.

carlover
          Deelnemer

heb je hier wat aan?

kist is wel zonder demping.als je er noppenschuim indoet,moet hij nog iets kleiner worden.
            daar dat je volume vergroot,raar,maar waar.

CorsaKris

Ik heb al een kist (dubbele bodem) in de auto alleen heb andere subs gekocht, deze MTXen dus, maar ik wil graag het volume uitrekenen waarbij deze woofer het best presteert.

Op SyS staat een formule om een gesloten kist te berekenen en dan kom ik op een waarde van 17,7 liter of op 34 liter (twee verschillende waardes gekozen).

Het verschil hier tussen vind ik aardig groot en ik weet niet zeker of ik het wel goed heb berekend, want het staat er wat vaag in..

http://forum.showyoursound.nl/topic.asp?TOPIC_ID=45727

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.