Kilometerteller klok demontage corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa Kilometerteller klok demontage corsa B

• Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    chunx102

Hey allemaal,

Ik was vandaag van plan om de 4 chrome ringen in de tellerklok te plaatsen maar helaas lukte dat niet. Omdat ik eerder de tellerklok eruit heb gekregen om de lampjes te vervangen kon ik hem bijna moeiteloos eruit krijgen, maar ik heb gezien dat de transparant scherm op een of andere manier vast geplakt zit… (ultrasoon gelast oid, geen idee). Ik ging er altijd van uit dat het klik-verbindingen wat ik eerder had gezien… maar bij deze dus niet

Nu is mijn vraag; hoe krijgen we de tellerklok open? Heeft iemand ervaring hiermee?

Heks

Ik heb zo’n donkerbruin vermoeden, dat het niet de bedoeling is dat je erin komt zonder de boel te slopen.
        Maakt het wel erg makkelijk om de teller terug te draaien lijkt me, maar ik ben redelijk groen op het gebied van Opels, dus hecht niet al te veel waarde aan mijn mening in deze.

EdGSI

Je kunt de tellerringen schuin in de gaten persen. De ringen zijn een beetje buigbaar dus dat moet wel lukken.
          Dat is ook de manier waarop het normaal gedaan wordt.
          Zie filmpje : http://www.youtube.com/watch?v=zdpBGGgvdaM” onclick=”window.open(this.href);return false;

De plastic kap moet je gewoon laten zitten.

robert_corsa

je klikt het transperante kapje weg. daar zit al een frame achter zegmaar met 4 gaten.
            die ringen druk je daar zo in.

zo heb ik het ook gedaan.

chunx102

Ha ok, ik zal het gelijk proberen zodra ik tijd heb, bedankt allemaal!!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.