Keyless entry.

Forumindex Forums Modellen Astra Keyless entry.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18370812
    Teake67
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 November 2018

      Van mijn Opel Astra Sports Tourer K 2016 werken aan de bestuurderskant(voor en achter) de beide keyless entry knopjes op de deurgreep niet meer. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Bij de garage zeiden ze dat er dan een nieuwe kruk op moet (kosten 200/kruk is incl in de kleur spuiten). Klopt dit of kan het op een andere manier gemaakt worden?

      #18370835
      Gerard Kronenburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 December 2016

        de mijne is va 02/17 en heb aan beide zijde het probleem gehad dat de knopjes niet werkten. er zat een maand of drie tussen beide, de garage heeft alleen de knopjes en binnenwerk vervangen, onder garantie.

        #18370906
        yves111
        Deelnemer
          Lid sinds:
          27 December 2019

          Ik had vroeger een laguna met keyless deuren.

          Op een gegeven moment gingengen de deuren soms wel en soms niet open

          Dit is toen opgelost door het ontvangertje in de deur aan de bestuurders kant te vervangen.

          Wat ik wil zeggen is dit, het is niet omdat de twee deuren niet meer keyless openen dat beide ontvangers stuk zijn. Volgens de garagist connecteren beide ontvangers met elkaar (PS ik ben geen technieker natuurlijk, ik schrijf hier wat men mij vertelde)

          Bij mij waren de kosten 114 EUR (in 2014 uiteraard)

          #18372212
          erikkrijg
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 February 2020

            Hallo, Ik heb hetzelfde, ik heb een astra uit 2017 en sinds kort hapert mijn knopje aan de bestuurderskant. hoop dat het onder garantie of coulance gemaakt word.

            :no-money:

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.