Kevin stelt zich voor…

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Kevin stelt zich voor…

  • Dit onderwerp is leeg.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206621
    redmankamikaze
      Lid sinds:
      4 July 2007

      Beste mensen,

      na een tijdje hier actief gelezen te hebben, en wat berichtjes geplaatst te hebben, heb ik besloten mij voor te stellen.

      Ik ben Kevin en ik kom uit Zeist, wat in Utrecht ligt. Ik ben 18 jaar, en vandaag voor de 2e keer gezakt voor me rijbewijs. Zaterdagmorgen ga ik weer een nieuwe plannen.

      Ik leer voor automonteur, en ben op de middelbare school begonnen met stagelopen bij de Opel dealer in Zeist. Hier heb ik de eerste twee jaar ook stage gelopen voor me vervolgopleiding, en aangezien ik daar van school wegmoest, omdat ik niet verder kwam in mijn leerproces, ben ik nu alweer een jaar aan het werk Vw/Audi in Zeist, de Sanato, onderdeel van de Sanato autogroep.

      Echter is de liefde voor Opel nooit weggeweest, en ben ik van plan na het behalen van me rijbewijs een Corsa A te kopen, die er hoe dan ook komen moet…

      Plannen om wat met het autootje te doen zijn er genoeg, maar eerst maar eens dat rijbewijs halen! Ik heb er vertrouwen in, ik kan goed genoeg rijden, en ja van vandaag, was gewoon minder. Rede van zakken, ik haalde op de autoweg een vrachtwagen in, 50 m daarvoor zat een Audi, die langzamer reed dan ik, ik denk die ga ik ook maar gelijk voorbij, niemand reed achter mij. Gaat die Audi opgeven moment harder rijden, dus ga ik naar rechts. Krijg ik te horen, ja je had eerder naar rechts gemoeten, dat had je beter in moeten schatten….

      Lang genoeg verhaal, ik denk ik ben netjes en stel me voor!

      Vragen stel deze gerust, en met de tijd, zien jullie wel updates verschijnen met foto’s als ik me rijbewijs en dus corsa in bezit heb!

      Groeten Kevin

      #17389301
      RonaldH
        Lid sinds:
        30 June 2004

        welkom :)

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Het onderwerp ‘Kevin stelt zich voor…’ is gesloten voor nieuwe reacties.