Kennismaking

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18363640
    leen02
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 November 2018

      Hallo,

      Ik ben Leen, 66 jarige hobbyist, ben 45 jaar internationaal chauffeur geweest in het tanktransport en nu gepensioneerd. :good: :happy02:

      Na ruim 40 jaar van alle types BMW gereden te hebben, laatste was een E38 728i, ben ik nu in een rustiger vaarwater  terecht gekomen en heb een prachtige Astra G Sport 1.6 16v van 2002 aangeschaft, ook vanwege de hoge kosten voor de BMW zoals houderschapsbelasting, verzekering en vooral benzine.

      Ik heb in het verleden ook een Commodore Coupé 2.8 GSE een poosje gehad, wat een fantastische wagen was dat.

      Ook een Kadett GSI zomaar als extra erbij gehad een poosje.

      Maar nu weer een Astra, is van eerste eigenaar afkomstig, bijna 200 000 km maar verder in mooie staat.

      Heb er een Remus einddemper onder gezet en van de week de thermostaat en temperatuursensor vervangen.

      Verder knutsel ik graag zelf aan de auto en heeft een Op-Com setje aangeschaft, leuk om mee te spelen en altijd handig als je storingen krijgt.

      Hopelijk kan ik hier leuke ervaringen en tips lezen en eventueel ook jullie van hulp voorzien.

      Ik woon in Oud-Beijerland, dus wanneer je storingen wil laten uitlezen ben je altijd welkom.

      Astra 07Astra 13

       

       

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.