Karl teller probleem

Forumindex Forums Modellen Karl Karl teller probleem

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18357942
    Raphael
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 July 2018

      <p style=”text-align: center;”>Hallo ik heb een vraag nadat ik in mijn opel karl uit 2016 radiostuurbediening wilde aansluiten is mijn km stand gewist.Wie weet hoe ik dit terug krijg.De dealer bij ons weet het niet en vraagt berg geld om uit te zoeken.Ik krijg nu streepjes op mijn tellerstand.Als je hem uitleest kan je wel de tellerstand lezen.Zou ik een teller van de sloop kunnen monteren?Moet je nog op nummers letten?Deze auto start gewoon zonder teller dus zit los van de bsi.Accu tijd eraf helpt niet.</p>
      Ik hoor graag als iemand het weet.

      #18357989
      kobus1960
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 August 2015

        Je hebt een software probleem welke alleen door dealer op te lossen is.

        Zoals je weet zijn er via de audio van de Karl instellingen te doen, ook

        qua veiligheid. Jouw Karl computer ziet dingen die er niet horen te zijn

        volgens fabrieksinstellingen. En daar gaat het fout, succes bij dealer €€!

        #18357994
        Raphael
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 July 2018

          Ok dank je wel.Wel vreemd dat de dealer daar vaag over doet.

          #18357995
          liviu2004
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 April 2014

            Nou, ik wil niet zeggen dat iemand was bezig met km terug draaien, maar met welke obd apparaat was iemand bezig voor stuurbediening aanpassen?

            #18358000
            Raphael
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 July 2018

              Het is niks met terug draaien staat 16000km op valt niks terug te draaien.

              ik heb de bedrading van een andere karl uitgeplozen om de stuurbediening op de mijne te zetten daar is wat fout gegaan heb het inmiddels weer uitgebouwd.

              Missch gewoon een teller vd sloop proberen.

              zekeringen zijn allemaal goed

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.