Forumindex › Forums › Overige › Restauratie, verbouwingen en styling › Kadett D 1.3 N, 1983 2 liter… Mag dicht, auto is verkocht
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
16 april 2008 om 12:29 #17382845
Een D Kadett is toch verplicht met hoofdsteunen?
16 april 2008 om 12:53 #17382846De stoelen zijn geleverd in een D-Kadett origineel, dus dat zal wel niet.
16 april 2008 om 12:55 #17382847Lekker kleurtje! :wub Jammer alleen dat je de motorruimte niet mee spuit, je had ‘t blok er immers toch uit om de c20ne erin te zetten.
16 april 2008 om 13:21 #17382848Ben het wel met Alfred eens.. Verder wel erg lekker bezig daar!
16 april 2008 om 14:57 #17382849misschien jammer, maar de complete auto was… en is roestvrij (op de keien vanger na) en ik ben bang dat wanneer ik de motorruimte schoonmaak, en dus de tectyl laag eraf moet halen.. ik hier roest ga krijgen.. Dus vandaar de keuze.
:)16 april 2008 om 16:56 #17382850origineel gepost door custom
misschien jammer, maar de complete auto was… en is roestvrij (op de keien vanger na) en ik ben bang dat wanneer ik de motorruimte schoonmaak, en dus de tectyl laag eraf moet halen.. ik hier roest ga krijgen.. Dus vandaar de keuze.
:)Hoe kom je daar bij? Ik ga ‘t ook doen bij m’n D’tje. Wordt weer in de originele kleur gespoten zelfs, dus nodig is het bij mij zeker niet. Motorruimte is ook roestvrij, moet enkel de keienvanger vervangen. Maar wordt wel zo netjes. Zeker als je ‘m in een andere kleur spuit is het wel een must (vind ik). Staat een beetje raar, prachtig oranje lak aan de buitenzijde en dan trek je de motorkap open… Ik zou er spijt van krijgen. Bovendien, als je alles goed aanpakt voordat je gaat spuiten onder de kap, hoeft er niets aan de hand te zijn. :vertag
16 april 2008 om 21:02 #17382851Heb je ook gelijk in, Ik heb er voor mezelf alleen voor gekozen om het onder de kap zo te laten. Ik heb het ook echt wel overwogen, maar het blok moest er ook in (ivm. de ruimte) en hij is nog lang niet spuit klaar… en daarbij, het is voor mij niet echt een show auto, het is meer voor mezelf.
Mijn Corsa A was ook groen metallic gespoten en onder de kap nog de oude kleur. Ik heb me er nooit aan gestoord..
17 april 2008 om 08:00 #17382852Nice, gaat een dikke kadett worden :thumbup
17 april 2008 om 08:50 #17382853ziet er al goed uit man,ga zo door.
de kleur is zekers wel gaaf:thumbupgr.denis
17 april 2008 om 15:36 #17382854… en dat zonder baco :swear
:angel
origineel gepost door custom
Mijn Corsa A was ook groen metallic gespoten en onder de kap nog de oude kleur. Ik heb me er nooit aan gestoord..… ik weet dat het al een tijdje geleden is, maar ikmoet je toch corrigeren Jimmy
:jerry:jerry:jerryStoeltjes zien er goed uit Jimmy. Kleurtje ook uiteraard :thumbup
17 april 2008 om 16:38 #17382855origineel gepost door custom
Heb je ook gelijk in, Ik heb er voor mezelf alleen voor gekozen om het onder de kap zo te laten. Ik heb het ook echt wel overwogen, maar het blok moest er ook in (ivm. de ruimte) en hij is nog lang niet spuit klaar… en daarbij, het is voor mij niet echt een show auto, het is meer voor mezelf.Mijn Corsa A was ook groen metallic gespoten en onder de kap nog de oude kleur. Ik heb me er nooit aan gestoord..
Je hebt gelijk, het is jouw auto en jij moet je er goed in voelen. :thumbup Blijf ‘t een mooi project vinden. :wub
18 april 2008 om 10:34 #17382856Heej Jaques,
Je heb t gelijk man.. Maar ik zie wel wat rood hier en daar. :p
Ik heb trouwens vanaf nu een baco :D dat je het ff weet he. Motorsteun is ook klaar.:)
@ All thanks voor de leuke comments.. vandaag ga ik de benzine en koelslangen vervangen heb ze net opgehaald.
9 juni 2008 om 08:50 #17382857Nieuwe foto’s van de D in volle gang… hopenlijk deze week de laatste onderdelen bij elkaar zoeken… en dan volgende week starten. :)
Nieuw voorfront ingelast, nieuwe schermen erop om te passen.
verlaagd met kadett E veerpoten zou 100/80 moeten zijn… Maar met andere toplagers komt het voor iets hoger uit volgens mij.
9 juni 2008 om 16:37 #17382858ziet er goed uit jimmy
10 juni 2008 om 06:25 #17382859We doen ons best he :D
10 juni 2008 om 11:19 #17382860:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
Niiiiiiiiiiijjjjjce Man king:king:10 juni 2008 om 16:14 #17382861hopenlijk van het weekend de laatste dingetjes scoren om hem motorisch in orde te hebben.
Moet nog een korte as (compleet) en ik moet nog een slang van de lmm naar het gasklephuis, zo een zwarte geribbelde.. Dan issie z.g.a.k.
14 juni 2008 om 20:56 #17382862Updatteeeeeeeeeee
Kabelboom helemaal ingetaped, verloopjes geplaatst, luchtfilter aangesloten (op foto dus nog niet)
De digitale teller werkt, ik krijg alleen die &^%%^***&@## knippers nie aan de praat :(
Het draadjes drama dat er aan voor af ging..
Fffkes passen :)
Jammie jammie
Nog best netjes :}:}:}15 juni 2008 om 08:31 #17382863Ziet er echt gaaf uit! :D:D
15 juni 2008 om 09:35 #17382864:afro
21 juli 2008 om 18:27 #17382865al een update, of hoe zit dat daar in Roosendaal:cool:
6 augustus 2008 om 10:49 #17382866Middag :)
wegens aanschaf motorfiets, en het plezier hebben van het erop te rijden, loopt de D een beetje vertraging op.. Maar niet getreurd :)
Aandrijfassen zitten gemonteerd, alles is netjes gemaakt, ben momenteel bezig met digidas op maat te maken voor het dashboard… heb nog ene paar “kleine” probleempjes..
Als ik mijn knippers aandoe, dan zie ik op mijn dash gewoon de lampjes branden, maar ik hoor een gezoem van bij mijn zekeringkast komen.. (relais kapot..?) Zoja, welke is het.
– voor de rembekrachtiger, de slang die er origineel op zit die naar je blok loopt die past niet, iemand een idee welke wel past, of zelf maken..?
– mijn versnellingsbak.. (nu een F16) hoe krijg ik deze gelijk met mijn pook.. Dit was origineel een 4 bak, maar dat maakt geen verschil lijkt me.. Ik krijg hem niet goes werkend volgens mij.
6 augustus 2008 om 16:31 #17382867origineel gepost door custom
Middag :)wegens aanschaf motorfiets, en het plezier hebben van het erop te rijden, loopt de D een beetje vertraging op.. Maar niet getreurd :)
Aandrijfassen zitten gemonteerd, alles is netjes gemaakt, ben momenteel bezig met digidas op maat te maken voor het dashboard… heb nog ene paar “kleine” probleempjes..
Als ik mijn knippers aandoe, dan zie ik op mijn dash gewoon de lampjes branden, maar ik hoor een gezoem van bij mijn zekeringkast komen.. (relais kapot..?) Zoja, welke is het.
– voor de rembekrachtiger, de slang die er origineel op zit die naar je blok loopt die past niet, iemand een idee welke wel past, of zelf maken..?
– mijn versnellingsbak.. (nu een F16) hoe krijg ik deze gelijk met mijn pook.. Dit was origineel een 4 bak, maar dat maakt geen verschil lijkt me.. Ik krijg hem niet goes werkend volgens mij.
Heb je de originele rembekrachtiger er nog opzitten ?
Voor het schakelmechanisme aanpasse tjek mijn ombouw topic van men D Kadett even.. kun je kijken hoe ik het heb gedaan, http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=92556
Hoop dat je er wat aan hebt.
btw, welke motorsteunen heb jij allemaal gebruikt ? welke 3 ? ff tjekken met welke ik heb… kijken of ik goed zit zo…
9 augustus 2008 om 09:22 #17382868origineel gepost door custom
Updatteeeeeeeeeee
Kabelboom helemaal ingetaped, verloopjes geplaatst, luchtfilter aangesloten (op foto dus nog niet)
De digitale teller werkt, ik krijg alleen die &^%%^***&@## knippers nie aan de praat :(
Het draadjes drama dat er aan voor af ging..Maar Jim, eigenlijk is een ,,Good Old – Old Skool,, tellerbakje met mooie ronde plaatjes en op en neer Dansende wijzertjes toch VEEEEEEEEEEEEEEEEEL mooier dan zo’n Digi-Ding. De Kadett ,,protesteerd” gewoon een beetje. Verder veel suux6 met de Afbouw en laatste loodjes.
Hebbie echt mooi gedaan :thumbup:thumbup:thumbup10 augustus 2008 om 15:40 #17382869Lekker breed met die gtjesking:
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.