Kabels Manta A

Forumindex Forums Modellen Manta Kabels Manta A

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Vellinga
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 2

Goedendag,

Ik werk aan een Manta A van ’71 en kom een aantal kabels (2x blauw, 2x geel, 2x paars) tegen waarvan ik niet weet waar ze van zijn. Zou iemand de kabels herkennen en kunnen aangeven waar ze voor zijn? Ze zitten links in de hoek onder de zekeringkast en komen uit de kabelboom. Ik heb een foto toegevoegd.

Groeten, RalfManta-291117-kabels

Motormuis
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 36

ik denk dat de paarse en geele op de zekeringkast horen te zitten aan de achterkant de blauwe weet ik zo ook niet

Vellinga
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 2

Hallo motormuis,

Dank voor je reactie maar ik kan geen aansluiting op de zekeringkast vinden waar ze zouden kunnen horen. Ik hoop dat er meer reacties komen en dat iemand me kan helpen.

Groeten, Ralf

jacobnoorlander
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 144

Bijna 100% zeker dat de vorige eigenaar hier een relais op heeft gehad voor een ruitenwisser interval.

De 2 blauwe draden worden geschakeld in serie met stand 1 van de ruitenwisser stok, de andere kleuren zijn een door geluste voeding van de andere standen.

Standaard zit er namelijk geen ruitenwisser interval op een manta a, dit was een optie toen…  :cheers:   Goeie oude tijd.

Deperik
    Participant
    • Topics 35
    • Reacties 314

Is dit niet voor zo’n ruitensproeier pedaal? Zodat je ruitenwissers een keer heen en weer gaan.

Volgens mij zitten daar bij mijn Kadett ook die kabels op.

Vellinga
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 2

Dank voor jullie reacties. Hier kan ik mee verder en zal eens meten of de kabels in de schakelaar en/of bij de stekker van de ruitenwisser motor uitkomen.

Deperik
    Participant
    • Topics 35
    • Reacties 314

zoiets bedoel ik (let niet op de rode cirkel, het plaatje komt van internet);

14203333pq

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.