Hallo,
Ik probeer een beetje te helpen in je andere topic , maar ik vrees dat je momenteel een beetje een micmac van onderdelen bij elkaar hebt.
Kabelboom uit ascona van 86 zal waarschijnlijk een LE of LU jetronic van 2e generatie zijn.
Gele injectoren zijn inderdaad van een LE jetronic.
Een LE jetronic heeft GEEN voorschakelweerstanden, de L jetronic wel.
Ik ben niet zeker maar ik heb de indruk dat de gasklepschakelaar op jouw foto’s nogthans van een L-jetronic afkomstig is .
OPLETTEN DUS, want als ook die brandstofdrukregelaar van een L- jetronic (2.5-3 bar)is dan heeft ie een andere druk als die van een LE jetronic (2.6-3.4 bar). De LE jetronic heeft een groene stip.
De luchthoeveelheidsmeter van een L jetronic is anders dan die van een LE….
Het beste kijk je inderdaad naar een volledig injectiesysteem,incl regeleenheid en kabelboom uit een en dezelfde wagen.
Ik persoonlijk zou eerder voor een oude L-jetronic gaan, maar een complete LE is ook wel ok
AL die mannen hier met hun Webers, hebben vast wel een ouwe injectie in de hoek liggen toch???
Geert