joey zijn groene e kadett xy-54-gn helaas verkocht

Forumindex Forums Modellen Kadett joey zijn groene e kadett xy-54-gn helaas verkocht

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
  • Auteur
    Berichten
  • #18273354
    joey96
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 October 2013

      Probleem helemaal opgelost!

      Zat in de tank ontluchting en ik denk ook in de goedkope benzine van de pomp hier

      Tank helemaal leeg gepompt en daarna 15 liter verse euro 95benzine van de Shell erin

      Een maatje van me had het over de tank ontluchting en die is n uurtje bezig geweest

      Gestotter is gelukkig helemaal weg nu!

      Tevens staat de auto te koop vanaf vandaag

      #18273355
      KadAstra-EF
      Deelnemer
        Lid sinds:
        24 July 2010

        Nu al weer in de verkoop ?

        Rik

        #18273356
        joey96
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 October 2013

          Helaas wel, word zo goed als gedwongen door de uitkering instantie om de auto van eigenaar te laten wisselen

          Met n beetje geluk gaat ie naar n hele goede bekende van me en heb ik hem over n maandje terug,
          Of n bod goed genoeg, dan over 2 maanden als de uitkering nie meer van toepassing is voor een Astra F

          #18273357
          saluma
          Deelnemer
            Lid sinds:
            17 November 2010

            Blijft altijd klote.Nu heb je wat leuks,want je bent er gek mee,en dan wordt je door die gasten teruggezet naar een brommer!
            Succes kerel,je komt er wel uit!!

            #18273344
            joey96
            Deelnemer
              Lid sinds:
              21 October 2013

              noodgedwongen moest ik een poging doen de kadett te verkopen.

              en helaas heeft de advertentie op marktplaats een koper gevonden

              de man kwam rond 19:00 langs, bekeek de auto n beetje van voren en onder de motorkap

              zei tegen mij: kom we gaan overschrijven

              starte hem toen voor het eerst, reed naar het postkantoor

              betaalde mij de gevraagde prijs van 450 euro en zette mij thuis af met een vrijwaring en een herinnering aan een erg leuke auto

              zijn plannen zijn me niet helemaal duidelijk, maar hij had het over een aantal maanden er in sturen en daarna een heleboel slijpen
              dan hoop ik dat die bedoeld de rotte stukken eruit en nieuwe erin lassen en dat hij niet bedoeld in n miljoen stukken klaar voor oudijzer of de cross

              als ik weer een auto mag rijden van de instanties, dan word het zeker te weten een Opel, en dan maak ik zeker weten weer een topic aan op dit mooie forum

              gr joey

              #18273358
              KadAstra-EF
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 July 2010

                Dat zou zonde zijn om m in stukken te slijpen.
                Alleen al omdat ie een automaat heeft, die zijn oerdegelijk van Opel.

                We zien wel wat je volgende auto wordt.

                Rik

                #18273359
                midnight black
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  14 December 2011

                  Zit handel in zo’n Kadettje: menig autobedrijf is stikjaloers op zo’n korte statijd!

                  #18273360
                  basss27
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    11 February 2013

                    Zonde van je dettje! Succes met je financiële situatie hoop dat je eat snel weer op de rit krijgt. Dan kun je weer een ander dettje redden om op de weg te houden :thumb

                    #18273361
                    saluma
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      17 November 2010

                      Ja,vindt het best wel jammer voor Joey.Tot overmaat van ramp werdt er vanmiddag nog ff gauw een deuk in zijn portier gereden.Er rustte gewoon een vloek op deze Opel.
                      Hij was er gek van,had grote plannen met de Kadett,alleen mocht het niet baten.
                      Heb regelmatig contact met hem,en ja,of het wordt een Kadett in de toekomst (als ze er nog zijn) of een Astra F.

                    9 berichten aan het bekijken - 51 tot 59 (van in totaal 59)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.