its me! (vanuit het civic forum :D)

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik its me! (vanuit het civic forum :D)

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17206550
    rencelotz
      Lid sinds:
      22 January 2008

      even voorstellen;

      ik ben rence,
      ik ben 22 jaar jong,
      woon in Rotterdam,
      ben het helemaal zat met alle civicclubholland leden!
      ik ben hier gekomen uit protest tegen civic rijders.
      die pisvlekken die alleen maar commentaar leveren en denken dat ze de man zijn, allemaal heel stoer doen over b18 swaps en h22 swaps maar niemand die zijn commentaar voor zig kan houden op het moment dat je een filmpje post waarin je wat harder dan normaal door de stad heen rijdt. dus lieve lieve opel bestuurders er is een civic bestuurder lid van het opel forum!

      let wel op het gaat wel om een civic rijder met een grote grote lievde voor de c kadett!

      groeten aan patrick!

      #17385674
      Juffer1
      Deelnemer
        Lid sinds:
        26 July 2006

        Welkom hier Rence !

        Nieuwe leden zijn altijd leuk om erbij te krijgen !
        We zijn natuurlijk wel benieuwd naar wat :kewlpics van je huidige ride, eens kijken hoe snel we jou kunnen laten overstappen in een echte auto ! :jerry

        Gr. Arjan

        Ps : Ook hier ga je wel enige kritiek te horen krijgen als je een filmpje post waarbij je met 80 door een woonerf heen scheurt !

        #17385675
        rencelotz
          Lid sinds:
          22 January 2008

          begrijpelijk alleen 80 door een woonerf snap ik zelf ook de frustraties van…

          moet wel weten waar de grens lig tussen hard rijden en wezeloos sturen…

          mee eens

          #17385676
          meangreen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            welkom op het forum:thumbup

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Het onderwerp ‘its me! (vanuit het civic forum :D)’ is gesloten voor nieuwe reacties.