Is een Vauxhall Insignia 2L CDTI Sri 160 vijfdeurs 2010 een goede gok?

Forumindex Forums Modellen Insignia Is een Vauxhall Insignia 2L CDTI Sri 160 vijfdeurs 2010 een goede gok?

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18411198
    eydlehoms49
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 March 2021

      Dag Allemaal,

      Ik hoop dat u me kunt helpen. Ik probeer al dagen te begrijpen welke auto bij mijn doeleinden past en binnen mijn prijsklasse valt.

      Ik ga veel op de snelweg rijden en ben van plan om 3 jaar in het VK te zijn, dus ik heb een auto nodig die zo lang meegaat. Ik heb geprobeerd erachter te komen welke auto’s het meest betrouwbaar en het goedkoopst zijn om te repareren (qua onderdelen). Het moet natuurlijk ook goed zijn op brandstof.

      Ik vond een Vauxhall Insignia in de buurt van waar ik woon, vermeld voor £ 3000, wat redelijk is volgens de prijscontrole van autotrader. Hij heeft 91.000 mijl gereden, maar hij heeft een volledige onderhoudsgeschiedenis en een APK voor 12 maanden (plus 3 maanden garantie). Als iemand er een heeft gehad, hoor ik graag van je.

      Denk je dat deze auto het werk zou kunnen doen? Of heb je nog andere suggesties voor wat? Ik waardeer elk advies echt, want ik weet echt niet waar ik moet beginnen als het om auto’s gaat.

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.