Is deze klepspoiler nog te krijgen

Ga volgende week Zondag kijken Geert ,maarja hij is te koop en ik wil hem terug en de vraagprijs staat mij wel aan

Dus ja ik hem hem terug moet het enkel de eigenaar nog vertellen haha :jerry

buitenkant ziet er op de foto nog goed uit ,heb foto's van de eigenaar gehad hoe die er nu uit ziet .

vraag is enkel hoe de bodem is.maar ja ik kan lassen dus al moet er een nieuwe bodem onder dat gaat wel goed komen

Ja ding is ongeveer 10 jaar geleden van mijn ouders geweest ,vlak na het overlijden van mijn moeder ben ik gaan zoeken naar de manta ,maar nooit terug kunnen vinden ook niet via rdw.

en nu ineens is hij er . degene die hem nu heeft heeft hem voor de sloop gekocht ivm het snelle blok wat er in hangt nu

Gezien de manta weer in mijn bezit komt,moet hem enkel nog ophalen ,ben ik nog steeds op zoek naar deze spoiler

heb inmiddels wel enkel gezien die er op lijken ,maar geen Mantzel elegance spoiler .Deze moet er toch echt op komen straks ;) .

iemand nog 1 in de schuur liggen die er vanaf wil.

Niemand die er 1 weet ,zal me toch niet dat ik zo meteen 7 jaar naar een spoiler moet zoeken om hem uiteindelijk te vinden :jerry :jerry :jerry

Nee geert Aankomende zaterdag word ie opgehaald :thumb ,maar begreep dat hij al klaar stond zonder blok,en bak.

Dus nog een weekje wachten

ja klopt maar die zijn nu wel beetje minder hij komt hij komt das toch al een betere gedachte

nouw nog hopen dat de roest mee valt

Op zich valt het mee,lengtebalen zijn hard

moeten stukken dorpel vervangen worden,reserve wielbak is rot .

wielranden niet zo heel best

en als ik bekleding weg trek zal ik ook nog wel wat tegen komen denk ik ,maar ja is en blijft een manta he

ow deze komt zeker klaar ,klinkt raar hahaha

maar al moet ik complete nieuwe bodem eronder lassen ,boeit me niets .kan zelf lassen dus dat is het probleem niet en dit is er 1 met veel sentimentele waarde voor mij .daar spendeer ik graag uren in en bloed,zweet en tranen :jerry :jerry

Terug
Naar boven