Iphone 6 met Spotify bedienen met DVD900

Forumindex Forums Modellen Insignia Iphone 6 met Spotify bedienen met DVD900

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17273554
    p.albada
      Lid sinds:
      3 May 2007

      Beste,

      In tegenstelling tot Apple Music wil ik mijn iPhone 6 gebruiken met Spotify.
      Normaal plug je de lightening kabel in de iPhone en de USB in de middenconsole van de Insignia.
      Helaas werkt dat momenteel niet goed (waarschijnlijk bug in IOS 9).
      Nu wil ik de muziek van Spotify afspelen wat goed gaat met de 3,5 mm jack in de iPhone en de middenconsole.
      helaas kan ik hierbij de multiknop van de auto niet gebruiken en moet ik de muziek bedienen op de iPhone.
      Niet handig en/of veilig uiteraard.
      is er een mogelijkheid om toch de multiknop bediening te gebruiken op de DVD900 met genoemde 3,5 mm jackplugkabel ?

      #18296513
      nick_s
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 July 2014

        Da zou mij straf lijken gezien er in een jack geen “sturing” kanaal voorzien is. Dus denk niet dat dat ooit zal lukken.

        #18296514
        Henkieo
        Deelnemer
          Lid sinds:
          26 February 2011

          Kan niet.

          #18296515
          jorisverbaeten
            Lid sinds:
            17 June 2006

            Ik zou dit ook wel willen, in de citroën C3 van m’n werk kan je gewoon koppelen (galaxy s6) via bt en ik kan de nummers via deezer gewoon kiezen met de knoppen van de stuurwielbediening, er komt zelf de naam van de uitvoerder en het nummer op het schermpje. in de insignia werkt enkel de telefoonfunctie.

            #18364311
            Astra-GTC-2012
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 March 2019

              Hé hallo, ben pas sinds kort lid op dit forum, en ben in t bezit van een Astra J GTC uit 2012.

              Nu zie ik hier regelmatig het probleem voorbij komen over het koppelen van een iPhone met de navi 900, doormiddel van de USB-poort.  Nu is dit bij mij ook een probleem, krijg continue de melding

              “iPhone ondersteunt accessoire niet” en als ik er gewoon een USB in doe, doet hij het wel! ?

              Zou het misschien kunnen liggen aan iOS 12, heb sinds die update, heb hier ook last van in mijn werkbus. Kan iemand mij helpen!? ??

              Alvast bedankt!

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.