Internationaal Opel-Treffen 22 mei 2016 in Dronten!

Forumindex Forums Overige Meetings Internationaal Opel-Treffen 22 mei 2016 in Dronten!

  • Dit onderwerp is leeg.
16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
  • Auteur
    Berichten
  • #18309291
    Outzy
    Deelnemer
      Lid sinds:
      21 August 2015

      Even een paar fotootjes.




































































































      #18309292
      GTS Vectra
      Deelnemer
        Lid sinds:
        9 July 2011

        Mooie foto’s !!! :thumb :wub

        #18309293
        Manta-aero
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          Mooie foto’s inderdaad, bij deze die van ons. Het weer viel niks tegen, we hadden nog wat zon, en paar een paar druppies regen.

          Onze fotos: http://mantaaero2.esy.es/2016/Dronten/

          #18309294
          richard-gts-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 September 2014

            …hier ook een paar fotootjes van mij van vandaag:

            #18309295
            GTS Vectra
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 July 2011

              Mooie Vectra C1!!! :wub
              Vandaag even mogen bewonderen !!! :thumb

              Ook een zeer mooie Ascona!!!!

              #18309296
              Outzy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                21 August 2015

                @GTS Vectra wrote:

                Mooie Vectra C1!!! :wub
                Vandaag even mogen bewonderen !!! :thumb

                Ook een zeer mooie Ascona!!!!

                Ligt het aan mij of waren er wat laat komers? Had graag ook willen kunnen bewonderen :D .
                En idd, zeer mooie ascona!

                #18309297
                wagnas
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  10 May 2007

                  Zitten zeer mooie Opels bij.:) :thumbup

                  #18309298
                  richard-gts-v6
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    10 September 2014

                    @Outzy wrote:

                    Ligt het aan mij of waren er wat laat komers? Had graag ook willen kunnen bewonderen :D .
                    En idd, zeer mooie ascona!

                    Wij zijn er zelf van 10u tot een uurtje of half twee geweest.. maar zag idd op andere foto’s aardig wat auto’s die er toen nog niet waren..

                    #18309299
                    Outzy
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      21 August 2015

                      @richard-gts-v6 wrote:

                      @Outzy wrote:

                      Ligt het aan mij of waren er wat laat komers? Had graag ook willen kunnen bewonderen :D .
                      En idd, zeer mooie ascona!

                      Wij zijn er zelf van 10u tot een uurtje of half twee geweest.. maar zag idd op andere foto’s aardig wat auto’s die er toen nog niet waren..

                      12:57 foto gemaakt van de Ascona naast jou auto. En toen stond jou auto er niet meer :( .
                      Hoe dan ook. Had altijd leuk geweest om wat meer Vectra C’s te zien :D . Aangezien ik er zelf ook bescheiden Vec C heb. Volgende keer beter. Wie weet meld ik me dan ook gewoon aan. :D

                      #18309300
                      Outzy
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        21 August 2015
                        #18309301
                        Opeltreffen
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          24 December 2010

                          Het Opel Treffen van 2016 zit er alweer op! Wat was het weer ontzettend gezellig! Wij willen iedereen dan ook heel hartelijk bedanken voor jullie komst maar ook voor het liken en delen van onze berichten zodat iedereen op de hoogte was!
                          Heb je er helaas niet bij kunnen zijn, dan kun je in ieder geval de komende maanden nog langskomen op een van onze onderdelen markten en hopen wij je volgende keer alsnog te mogen verwelkomen op de 9e editie van het Opel Treffen! Eerst volgende onderdelenmarkt wordt gehouden op zaterdag 18 juni 2016!
                          Ben je er wel bij geweest? Vergeet je dan niet op tijd je favoriete foto van afgelopen zondag te uploaden via http://www.opeltreffen.nl om deel te nemen aan onze fotowedstrijd! Je kan je foto uploaden tot 12 juni 2016. Hierbij maak je kans op € 100,00!!! Meer informatie over deze fotowedstrijd vindt je op de website vanwww.opeltreffen.nl
                          Hieronder vindt u nog een kort filmpje van zondag 22 mei 2016.

                          https://www.youtube.com/watch?v=kDLXsq5zyKk” onclick=”window.open(this.href);return false;

                          #18309302
                          Opeltreffen
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            24 December 2010

                            Beste Forum leden opgelet!!

                            Bent u op het Internationale Opel-Treffen 2016 in Dronten geweest vergeet dan niet uw mooiste foto te uploaden via de volgende link: http://www.opeltreffen.nl/?pagina=competition” onclick=”window.open(this.href);return false;

                            Dit kan nog tot en met zondag 12 juni 23.59 uur!!

                            Als u meedoet dan maakt u kans op maar liefst €100,-.

                            Uploaden is zo gedaan en het kost maar een paar minuutjes van uw tijd.

                            Vergeet dit ook niet aan uw vrienden, familie etc. te vertellen die ook op het Internationale Opel-Treffen 2016 in Dronten zijn geweest.

                            #18309303
                            turbosix
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              7 November 2010

                              Hellaas ben ik maar eventjes geweest maar petje af voor de organisatie, goed opgezette meeting.
                              Door de weersverwachting kleiner dan vorige jaren had ik het idee.

                              Maar komen er ook weer foto’s op op jullie site?
                              ;) Uploaden is zo gedaan en het kost maar een paar minuutjes van uw tijd. ;)

                              #18309304
                              Opeltreffen
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                24 December 2010

                                @turbosix wrote:

                                Hellaas ben ik maar eventjes geweest maar petje af voor de organisatie, goed opgezette meeting.
                                Door de weersverwachting kleiner dan vorige jaren had ik het idee.

                                Maar komen er ook weer foto’s op op jullie site?
                                ;) Uploaden is zo gedaan en het kost maar een paar minuutjes van uw tijd. ;)

                                Hahah daar heeft u helemaal gelijk in.
                                Dus vandaar dit bericht alvast.
                                Op de website zullen ze dit weekend komen.

                                En bedankt voor uw positieve reactie op onze organisatie het was voor ons dit jaar ook voor het eerst op de nieuwe locatie.
                                En het weer heeft er voor gezorgd dat het dit jaar inderdaad wat kleiner was omdat de meeste mensen het toch niet aan durfden.
                                Vandaar dat het na 13.00 ook nog drukker werd omdat het weer super mee viel en er toch nog mensen waren die graag wouden komen.

                                De foto’s van het Internationale Opel-Treffen van 2016 staan op onze Facebookpagina!
                                https://www.facebook.com/MMOpelparts/photos/?tab=album&album_id=1097472570310411

                                Leuk om terug te kijken en u kunt ook foto’s opslaan die u graag zelf wilt bewaren.

                                Heeft u zelf nog foto’s die u graag wilt plaatsen op onze Facebook pagina en onze website stuur dan de foto’s via wetransfer (https://www.wetransfer.com/” onclick=”window.open(this.href);return false;) naar ict@mm-opelparts.nl.

                                #18309305
                                asconahobbyist
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  23 June 2008

                                  Mannen van M&M,dank voor het mmoie treffen,mooi geregeld,vrouw en vooral kind hadden het prima naar de zin,kleine meid kwam mooi geschminkt thuis,mijn moeder werd nog even toegezongen door de (als altijd) bijzonder leuke zanger (ik heb eerbied voor jouw grijze haren).
                                  Lekker patatje gegeten,nog wat spulletjes gekocht (oa een voorschermpje voor E Kadett bij jullie)
                                  al met al erg leukje dag. Weer of geen weer,ik ben volgend jaar weer van de partij!!!!!!!!!! :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

                                  #18309306
                                  Opeltreffen
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    24 December 2010

                                    @asconahobbyist wrote:

                                    Mannen van M&M,dank voor het mmoie treffen,mooi geregeld,vrouw en vooral kind hadden het prima naar de zin,kleine meid kwam mooi geschminkt thuis,mijn moeder werd nog even toegezongen door de (als altijd) bijzonder leuke zanger (ik heb eerbied voor jouw grijze haren).
                                    Lekker patatje gegeten,nog wat spulletjes gekocht (oa een voorschermpje voor E Kadett bij jullie)
                                    al met al erg leukje dag. Weer of geen weer,ik ben volgend jaar weer van de partij!!!!!!!!!! :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup

                                    Hartstikke bedankt voor uw leuke reactie wij zien dit graag dat u en uw familie het zo leuk hebben gehad dat is immers waar wij het elk jaar weer voor doen :thumb :thumb :thumb
                                    Wij kijken ook al weer uit naar volgend jaar!!

                                  16 berichten aan het bekijken - 26 tot 41 (van in totaal 41)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.