Interieur verlichting

Forumindex Forums Modellen Astra Interieur verlichting

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 188)
  • Auteur
    Berichten
  • #17962370
    robert_corsa
      Lid sinds:
      16 May 2009

      nee, je kan ze gewoon dimmen:)

      #17962371
      robert_corsa
        Lid sinds:
        16 May 2009

        het is lastig op de foto te zetten helaas. maar hier kan je goed zien dat het overdag zeer goed afleesbaar is.

        zou eigenlijk eens een topic over moeten komen vind ik.
        want het veranderen van je verlichting zitten nog best wat haken en ogen aan…

        #17962372
        opel-motorsport
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 April 2009

          @robert_corsa wrote:

          kijk wel goed uit met leds.
          de bovenstaande afgebeeld zie je overdag niets van
          ik heb ze uit engeland bestelt. zitten er 4 ledjes in 1 lampje zegmaar. dus overdag is je km stand en MID goed afleesbaar, ook in de zon.

          robert welke ledjes zijn dit dan
          want mijn tellerplaten zijn goed verlicht maar mijn dagteller zie ik overdag maar heel slecht :)

          #17962373
          Mr-T-Opel-Astra-G
          Deelnemer
            Lid sinds:
            11 August 2011

            Site van het bedrijf? dit ziet er zeker nice uit.

            #17962374
            Mr-T-Opel-Astra-G
            Deelnemer
              Lid sinds:
              11 August 2011

              @robert_corsa wrote:

              nee, je kan ze gewoon dimmen:)

              Wat ik bedoelde is dat bij mn tellerbak een lichtpunt in de display zit.. verdeling verloop dus niet helemaal lekker… aangezien ik de eenzelfde set heb voor mn TID en verwarming, vindt ik (wat zichtbaar is op de foto’s)toch een beter resultaat.

              #17962375
              Haasje17
              Moderator
                Lid sinds:
                8 September 2009

                crazyleds daar komen die van mij vandaan. zijn 4 smd leds op een fitting zoals ik ze heb

                #17962359
                opel-motorsport
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  7 April 2009

                  @Mr-T-Opel-Astra-G wrote:

                  Wat ik bedoelde is dat bij mn tellerbak een lichtpunt in de display zit.. verdeling verloop dus niet helemaal lekker… aangezien ik de eenzelfde set heb voor mn TID en verwarming, vindt ik (wat zichtbaar is op de foto’s)toch een beter resultaat.

                  inderdaad heb ook zo een lichtpunt zitten had het puntje van de led al zwart gemaakt met tec 7 maar blijft een punt in zitten :)
                  maar zou toch graag dan van die speciale ledjes steken zoveel beter precies als de gewone
                  maar in de uk bestellen heb ik nog nooit gedaan iemand die weet waar ze hier ergens te verkrijgen zijn :)

                  #17962376
                  Dolby
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    1 May 2008

                    Omdit moment heb ik binnen NL en Belgie nog geen aanbieder gevonden die de zelfde leds leverd. Maar wat maakt het uit dat je het via Engeland besteld. Duurt alleen wat langer voor je de spullen ontvangt gemiddeld 1 week. De verzend kosten bij crazyleds is volgens mij voor leds €5.

                    #17962377
                    Mr-T-Opel-Astra-G
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      11 August 2011

                      @opel-motorsport wrote:

                      @Mr-T-Opel-Astra-G wrote:

                      maar zou toch graag dan van die speciale ledjes steken zoveel beter precies als de gewone
                      maar in de uk bestellen heb ik nog nooit gedaan iemand die weet waar ze hier ergens te verkrijgen zijn :)

                      Is niet zo eng hoor :P ik laat internationaal heel wat over en weer verschepen. mocht je willen dan laat ik een setje overkomen voor je met die van mij. spaart ook weer kosten.

                      ik laat denk ik ook meteen een paar voor gesoldeerde schakelaars overbrengen. wel zo handig.

                      #17962378
                      Dolby
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        1 May 2008

                        Heb bij Robert en Haasje de leds gezien in hun garage. Maar dat ziet er echt top uit. Zelfs overdag kun je het goed zien.
                        Dat is ook de rede dat ik altijd heb gewacht met led updates. Omdat ik zelf erg handig vind om ook overdag de TID/MID goed te kunnen overdag vooral de temperatuur. :thumb

                        #17962379
                        Mr-T-Opel-Astra-G
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          11 August 2011

                          Nu heb ik zitten kijken om voor opel-motorsport en mezelf een tweetal setjes over te laten komen, alleen zie ik maar weer dat er veel keuze is.

                          Haasje, zou je s.v.p. een linkje kunnen forwarden welke jij hebt ingebouwd?

                          Mijn dank is groot :wors

                          #17962380
                          opel-motorsport
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            7 April 2009

                            zou inderdaad leuk zijn ja :) en zitten er trouwens in het volledig dashboard inclusief middenconsole allemaal dezelfde ledjes in
                            dacht bij de kachelverwarming niet e

                            #17962381
                            Mr-T-Opel-Astra-G
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              11 August 2011

                              @opel-motorsport wrote:

                              zou inderdaad leuk zijn ja :) en zitten er trouwens in het volledig dashboard inclusief middenconsole allemaal dezelfde ledjes in
                              dacht bij de kachelverwarming niet e

                              zou kunnen. nu is het bij de kachelverwarming niet zo’n probleem denk ik i.v.m. de punten die je niet gaat zien. is wel mooi als je die ook kunt zien bij daglicht. dus hoop het wel.

                              #17962382
                              opel-motorsport
                              Deelnemer
                                Lid sinds:
                                7 April 2009

                                ja de tellerklok zijn 4 dezelfde dat weet ik al aangezien ik deze vervangen heb :)

                                #17962383
                                Mr-T-Opel-Astra-G
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  11 August 2011

                                  Nu heb ik de volgende links om te bestellen.
                                  http://www.crazyleds.co.uk/Astra-G-Ultimate-speedometer-LED-upgrade..html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                  http://www.crazyleds.co.uk/Astra-G-LED-dash-kit.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                  http://www.crazyleds.co.uk/Ultra-Quad-PLCC-2-509T.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                  Heerlijk als er zoveel keuze is. nu moet ik dus alleen nog weten welke Moto en ikzelf nodig hebben. :vertag

                                  #17962384
                                  Dolby
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    1 May 2008

                                    Die onderste link heeft Haasje erin zitten. Met 4kopjes smd leds. Zijn wel super mooi maar kosten ook wel wat.

                                    Ik zelf heb nu bij mijn locale automatrialen zaak Heuts 4 setjes van Pilot gekocht die hebben 1 smd led in het kopje zitten. Maar geven voor mijn mooi verspreid licht. En kosten per setje van 2 SMD leds €5,99. Heb 1 setje blauw en 3 setjes wit gehaald.

                                    Orgineel Astra G dashboard verlichting (geelachtig).

                                    Links Wit SMD led midden en rechts Blauwe SMD leds.

                                    Blauwe T3 steekfitting SMD led.

                                    Helaas op de foto is het toch niet duidelijk te zien. Maar in het echt ziet het echt mooi uit.

                                    @Mr-T-Opel-Astra-G wrote:

                                    Nu heb ik de volgende links om te bestellen.
                                    http://www.crazyleds.co.uk/Astra-G-Ultimate-speedometer-LED-upgrade..html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                    http://www.crazyleds.co.uk/Astra-G-LED-dash-kit.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
                                    http://www.crazyleds.co.uk/Ultra-Quad-PLCC-2-509T.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

                                    Heerlijk als er zoveel keuze is. nu moet ik dus alleen nog weten welke Moto en ikzelf nodig hebben. :vertag

                                    #17962385
                                    Mr-T-Opel-Astra-G
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      11 August 2011

                                      Hoe die aansteker eruit knalt ga ik wel lekker op!! ik heb altijd gedacht dat deze erin gesoldeerd moest worden… veel werk om deze te vervangen?

                                      #17962386
                                      Dolby
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        1 May 2008

                                        Denk 5min werk, Je hoeft alleen maar voorzichting het rechterplastic kapje voorzichtig los te halen en daarna de asbak 2 torks schroeven los te halen en je neemt de hele asbak eruit. Aan de achterkant zitten dan 2 draadjes, waarvan 1 waar het lampje aan vast zit geklikt. De haald de oude los en drukt de T3 steekfitting erin. En klaar.

                                        LET wel op met LED als het lampje het niet doet moet je het LEd lampje even draaien. ivm plus en min.

                                        @Mr-T-Opel-Astra-G wrote:

                                        Hoe die aansteker eruit knalt ga ik wel lekker op!! ik heb altijd gedacht dat deze erin gesoldeerd moest worden… veel werk om deze te vervangen?

                                        #17962387
                                        Mr-T-Opel-Astra-G
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          11 August 2011

                                          @Dolby wrote:

                                          Denk 5min werk, Je hoeft alleen maar voorzichting het rechterplastic kapje voorzichtig los te halen en daarna de asbak 2 torks schroeven los te halen en je neemt de hele asbak eruit. Aan de achterkant zitten dan 2 draadjes, waarvan 1 waar het lampje aan vast zit geklikt. De haald de oude los en drukt de T3 steekfitting erin. En klaar.

                                          LET wel op met LED als het lampje het niet doet moet je het LEd lampje even draaien. ivm plus en min.

                                          Zoals gebruikelijk ;)
                                          Tevens een oproep naar andere forum leden: Interesse om een setje aan te schaffen? Stuur even U2U met aantal en kleur.
                                          4SMD Leds kosten op het moment €3,60 per stuk (bij afname grotere aantallen). Hoe meer aanvraag des te meer korting we op het totaal pakket kunnen krijgen. (bij 20 stuks geen extra verzendkosten). Tevens ook verschillende kant en klare schakelaars in bijpassende kleur.

                                          Webshop Crazyleds
                                          SMD Leds met prijzen
                                          Schakelaars Astra F’s
                                          Schakelaars Astra G’s
                                          Schakelaars Astra H’s

                                          Moto heeft al interesse getoond, maar wil iedereen even de kans geven gebruik te maken van de situatie.

                                          Gr. Sander

                                          #17962388
                                          dion87
                                            Lid sinds:
                                            22 August 2011

                                            ik wil me interieur verlichting ook nog gaan doen, maar op hoeveel komen we dan uit voor een geheel plaatje, dus echt alles tot me stuurbeniening, raamknopjes, et hele rattaplan :P

                                            #17962389
                                            opel-motorsport
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              7 April 2009

                                              ja kan dit niet zo goed meer volgen allemaal haha :)
                                              miss dat iemand er ook bij kan zetten welke je voor waar nodig hebt
                                              gelijk ik wil mijn tellerplaten mijn TID schermpje en mijn middenconsole inclusief asbak zo wit verlicht hebben
                                              maar weet begot niet welke fittingen er achter de tid en middenconsole enzo zitten tellerbak weet ik intussen wel :)
                                              maar ook al gelijk dion zegt miss prijs van het totale pakket even vermelden :)

                                              #17962390
                                              Mr-T-Opel-Astra-G
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                11 August 2011

                                                Misschien handig om hiervoor een aparte topic aan te maken.
                                                Dit ga ik dan morgen even doen, dan heb ik even tijd om m’n huiswerk te doen.

                                                #17962391
                                                Dolby
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  1 May 2008

                                                  Ik ga morgen middag mijn Witte SMD leds plaatsen achter de tid en verwarming knoppen. Dan laat ik het jullie ook weten.
                                                  Maar volgens Haasje zitten achter de MIT/TID en kachel knoppen de zelfde Leds als wat achter je KM teller zit.

                                                  Het enige probleem wat ik wel heb is als ik een led plaats achter mijn KM teller/dagteller dat ik totaal niks zie?
                                                  Wie heeft al de KM teller/dagteller met een andere kleur led geplaatst wat wel werkt. Doe ik iets verkeerd?
                                                  Voor de rest van de KM teller snelheid meter toeren teller warmte meter en brandstofpijl werkt Perfect.
                                                  Heb inmiddels mijn KM teller helemaal wit.

                                                  #17962392
                                                  Mr-T-Opel-Astra-G
                                                  Deelnemer
                                                    Lid sinds:
                                                    11 August 2011

                                                    @Dolby wrote:

                                                    Ik ga morgen middag mijn Witte SMD leds plaatsen achter de tid en verwarming knoppen. Dan laat ik het jullie ook weten.
                                                    Maar volgens Haasje zitten achter de MIT/TID en kachel knoppen de zelfde Leds als wat achter je KM teller zit.

                                                    Het enige probleem wat ik wel heb is als ik een led plaats achter mijn KM teller/dagteller dat ik totaal niks zie?
                                                    Wie heeft al de KM teller/dagteller met een andere kleur led geplaatst wat wel werkt. Doe ik iets verkeerd?
                                                    Voor de rest van de KM teller snelheid meter toeren teller warmte meter en brandstofpijl werkt Perfect.
                                                    Heb inmiddels mijn KM teller helemaal wit.

                                                    Heb zelf op het moment BLAUWE ledjes erachter zitten, echter geen SMD’s. Wil dit dus even rechttrekken.
                                                    Wat jouw probleem betreft. Kan zijn dat de ledjes niet goed contact maken. Even met een punttangetje de lipjes van de led naar de led toe buigen. dit met enige voorzichtigheid natuurlijk. Dan zou het in principe moeten werken. Heb zelf ervaren dat ik bij het plaatsen van mijn ledjes de meter enige keren in/uit de kast heb moeten halen omdat ze niet of niet goed contact maakten. zal vanavond even :kewlpics maken van het resultaat.

                                                    #17962393
                                                    Mr-T-Opel-Astra-G
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      11 August 2011

                                                      @Dolby wrote:

                                                      Blauwe T3 steekfitting SMD led.

                                                      Helaas op de foto is het toch niet duidelijk te zien. Maar in het echt ziet het echt mooi uit.

                                                      Zijn het geen T5 fittingen ;)?

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 188)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.