interieur

Forumindex Forums Modellen Astra interieur

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17245556
    gizmo100
      Lid sinds:
      16 April 2009

      Hallo allemaal,

      Heb een vraag, heb een astra 5 deurs uit 1999. Nu is het zo dat me bekleding slecht woord, wat kan ik dan het beste doen.
      Nieuwe interieur kopen valt denk niet mee, of alles opnieuw laten beklede incl de panelen dan?

      Weet iemand dan meschien waar ik dat het beste kan laten doen en wat de prijs is.
      Of heeft iemand nog een goed en mooi interieurtje over voor een mooie prijs.

      M.v.g. Rene

      #17979722
      OscaR-16v
      Deelnemer
        Lid sinds:
        29 May 2009

        gaat dus om een astra g? staan zat aan interieurs op marktplaats. ff goed opletten dat je wel het goede interieur neemt, de 3 deurs en de coupe heb je weinig aan, dan kun je je stoel voor over klappen in een 5 deurs :jerry

        #17979721
        Gerrit78
        Deelnemer
          Lid sinds:
          15 December 2010

          Alles opnieuw laten bekleden lijkt mij vrij kostbaar, volgens mij kan je beter even op de sloop kijken of marktplaats in de gaten houden.

          #17979720
          astraTD
            Lid sinds:
            9 March 2009

            Inderdaad langs de sloop gaan en je keuze maken in de astra’s wat er staan.
            Veeeel goed koper als je zou laten stofveren.

            #17979723
            gizmo100
              Lid sinds:
              16 April 2009

              Zag een interieur van een astra H past dat ook?

              #17979724
              Dolby
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 May 2008

                Iemand bij ons op het forum heeft in zijn Aastra G 5 deurs hatchback wel de stoelen van een Astra H, Maar het interieur ben ik bang dat het gaat passen.

                #17979725
                CarloAstra
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  18 December 2006

                  wat voor interieur heb je? heb nog een compleet interieur staan (stoffe bekleding) 87000km oud.
                  evt incl deurpanelen.

                  #18372128
                  joop 55
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    14 May 2015

                    past het interieur van een opel astra coupe  ook in een astra coupe carbiolet

                     

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.